czwartek, 9 kwietnia 2015

Arganowy szampon 8w1- Eveline

No i mamy prawie koniec tygodnia, wreszcie. Jutro domek, a teraz zapraszam na post :)

Eveline

 Arganowy szampon do włosów 8 w 1

cena/pojemność: 13zł/150ml


Opis producenta:


Moja opinia:

   Szampon zapakowany w kartonik, na nim całe mnóstwo tekstu z opisem właściwości. Sam produkt w czarnym opakowaniu, które nieco kojarzy mi się z aptecznym, ale być może przez to wygląda tak profesjonalnie. Rzadka, przezroczysta konsystencja preparatu pozwala na zużycie niewielkiej ilości do mycia. Pieni się całkiem nieźle, a podczas wytwarzania piany daje bardzo słodki zapach, który kojarzy mi się z czymś, i do tej pory zastanawia mnie, gdzie go już czułam :P
   Szampon dobrze oczyszcza, nie powoduje łupieżu, swędzenia, ani innych przykrych dolegliwości. Dociąża włosy, sprawia, że wydają się mniej zniszczone. I chyba tyle, więcej nie wymagam od niego, więc spełnia moje oczekiwania. 
    Od czasu, kiedy go używam zauważyłam, że już nie zbieram garści włosów z każdej możliwej powierzchni. Czy to jego zasługa? Sama nie wiem, wyrzuciłam pewne złe nawyki, niektóre wyeliminowałam... Na pewno to było bezpośrednią przyczyną.


24 komentarze:

  1. Szkoda, że tyle szamponów mam do zużycia bo mam na niego ochotę już od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zużyjesz, szampony się przydadz ą:P

      Usuń
  2. Może kupię, bo szukam czegoś co dobrze oczyszcza. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię jak mi kosmetyk odbija włosy od nasady.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam starszą wersję tego szamponu i był ok. super, że zmniejszyło się u Ciebie wypadanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś na niego ochotę... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęciłaś mnie do jego wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja po odżywce do włosów nie mam ochoty na nic z tej serii :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? ja się dopiero do niej przymierzam, ale mnie nastraszyłaś teraz...

      Usuń
  8. Jak pomaga w wypadaniu włosów to na pewno go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale raczej nie oczekuj, że po samym szamponie wypadanie wyeliminujesz

      Usuń
  9. Ciekawy! Jeszcze chyba o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet nie wiedziałam że eveline robi szampony :P ale jakoś mnie nie zachęcił..

    OdpowiedzUsuń
  11. Niczego sobie produkt ;) . Z tej firmy nic nie miałam z produktów do włosów, może czas po nie sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujący produkt. No i firma, którą bardzo lubię. Oj chyba się skuszę. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten szampon i plątał mi włosy, ale jego zapach jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi wszystkie plączą, więc bez odżywki albo maski ani rusz:)

      Usuń
  14. Wygląda... ładnie, ale 8 w1? Czy to nie odrobina przesady?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)