sobota, 28 marca 2015

Ziaja- Liście Manuka Pasta do głębokiego oczyszczania

 Być w domu i nie spać do południa, taki ból.  Nastuśka jest cudowna, doradziła mi kupno czerwonych szpilek, zamiast czarnych :) Dobre godziny włącza moje ulubione piosenki i śpiewamy razem. <3   W planie jeszcze fizykoterapia, ekonomia, hybrydy i pewnie jakiś film na wieczór. 
 
    Wiem, że część z Was ma już dość tego spamu o liściach manuka, ale i ja wrzucę swoje trzy grosze. Pisałam już chyba o wszystkich produktach z tej serii, więc na koniec została mi jeszcze tylko pasta.  

Ziaja Liście Manuka

Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom


 cena/pojemność: 8zł/75ml

Opis producenta:

Moja opinia:


   Zamknięta w białej tubie substancja o dosłownie konsystencji pasty. Biała, zawiera malutkie granulki, które wydają się drobne, ale zdecydowanie nie należą do łagodnych. Bardzo dobrze ścierają naskórek. Zapach typowy dla całej serii- orzeźwiający i chłodzący. Aplikacja podobna do użycia peelingu- delikatny masaż i zmycie wodą. W przypadku delikatnych i wrażliwych cer polecam zwilżyć najpierw skórę, bo drobinki mogą ją podrażnić. 
   Starałam się używam jej 1-2 razy w tygodniu(zamiast peelingu) i bardzo polubiłam. Złuszcza martwy naskórek, zostawia skórę gładką i oczyszczoną, gotową na przyjęcie maseczki. Dzięki całej serii 'Liści Manuka' wygląd mojej twarzy uległ znacznej poprawie. Jeszcze nie jest to efekt wow, ale różnicę widzę. Dlatego polecam jej zakup.



Gabi K:*

27 komentarzy:

  1. mnie by raczej mocno wysuszyła :(

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie kilka dni temu ją zdenkowałam i chyba skusze sie na kolejne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi jeszcze całkiem sporo zostało:)

      Usuń
  3. Mam żel i tonik z tej serii i jestem bardzo zadowolona, muszę się rozejrzeć za tą pastą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam żel z tej serii i sprawdza się świetnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zakupiłam i jak na razie jestem w fazie testowej, ale muszę przyznać, że jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już po pierwszych użyciach byłam nią zachwycona

      Usuń
  6. Fajnie zastępuje peeling, ale działania na zaskórniki nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nieco je odblokowała, ale bez oczyszczania manualnego się nie obejdze

      Usuń
  7. Nie działa na zaskórniki, ale i tak ją uwielbiam :) świetny i tani produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ją w zapasach, ciekawa jestem jak się u mnie spisze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ją zachwalacie to kiedys kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą pastę i jestem z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasty z tej serii akurat nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mialam zel z tej serii i byl bardzo fajny :> obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  14. No cóż, zapowiada się nieźle, ale nie kupię, bo nie używam peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wypróbuję po skończeniu wszystkich peelingów, jakie mam. Chomik ze mnie ostatnio, ale pastę na listę zakupów zapiszę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)