piątek, 13 marca 2015

Proastiq krem ochronny z Astaksantyną

   Ktoś kojarzy firmę? Zna kosmetyki Proastiq? Podejrzewam, że nie. Sama do wakacji nie wiedziałam o jej istnieniu, jest nowością na rynku. A jak spisują się kosmetyki? Zapraszam do lektury kremu, który dostałam w lipcu na spotkaniu blogerek. 

Dermo-Age Control
krem ochronny na dzień

 


cena/pojemność: 74zł/50g

Opis producenta: 
 
Moja opinia: 


      Zapakowany w kartonik, w plastikowej buteleczce z pompką ułatwia higieniczną aplikację. Ma mocno łososiowy kolor, gęstą konsystencję i zapach trudny do określenia, nie jest on ani przyjemny, ani nieprzyjemny, ale dość charakterystyczny. Krem jest łatwy w rozsmarowaniu, błyskawicznie nawilża i napina skórę i mimo iż nie jest kremem tonującym wyrównuje koloryt i sprawia wrażenie nieco opalonej twarzy. Niestety kompletnie nie nadaje się pod makijaż. Nawet po kilkuminutowym odczekaniu powoduje, że podkład roluje się i 'kruszy' na twarzy, co wygląda nieestetycznie.
   Kilka razy próbowałam z różnymi podkładami, czekałam krócej, dłużej, niestety, Efekt cudownego nawilżenia nie łączy się z podkładami i już.
    Jest bardzo wydajny, używam go od kilku miesięcy i wiem, że nadal mam go sporo. Jest to co prawda krem przeciwzmarszczkowy, ale zaczęłam używać głównie z ciekawości działania na przebarwienia. Co zaobserwowałam w tym czasie? Doskonałe nawilża i niewiele poza tym. Nie rozjaśnia przebarwień. Moje pierwsze śmieszkowe zmarszczki też niespacjalnie spłycił. Nie wiem, czego się spodziewałam, ale raczej nie skusiłabym się na niego ponownie.
 
 Więcej informacji o firmie <<klik>>
Proastiq

13 komentarzy:

  1. Nie znam tego kremu, ale bardzo mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest ciekawy, ale nie wiem, czy warty zachodu

      Usuń
  2. Rewelacji nie ma, jakoś mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, ale kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak kolor ładny i dzięki temu buźka tez się zaróżowiona robi

      Usuń
  4. Ze względu na cenę nie skuszę się na niego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o nim i o tej firmie :)
    Trochę mnie ten krem jednak zaciekawił na początku, szkoda że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy krem będzie dla mnie do kitu, jeśli zroluje mi podkład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie, prezcież nie będziesz czekać godziny aż się dobrze wchłonie

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)