środa, 18 marca 2015

Pachnący kaszmirem dzień z 2SENSES by Marta Rynkiewicz

Jestem uzależniona od świeczek i wosków, tak przyznaję to bez bicia. Dlatego bardzo się ucieszyłam, kiedy na spotkaniu zobaczyłam, że dostałyśmy m.in. świeczki. To cudowny prezent, takich dodatków nigdy nie jest za dużo :))


 100ml (30zł)/200ml (49zł)
 Opis producenta:

Wybierz idealny dla siebie zapach:

- Kaszmir - rozpieszcza
- Pomarańcza i cynamon – rozgrzewa
- Zielona herbata – relaksuje
- Bergamotka i mandarynka – orzeźwia
- Wanilia z nutą cytrusową - pobudza
- Pumpkin - rozwesela
- Pierniczki - wprowadzają w świąteczny nastrój
- Zimowy wieczór ( połączenie owoców mandarynki i pomarańczy, z nutą miodu oraz
intensywnego i zmysłowego cynamonu) 
 
Świece sojowa vs parafinowe:
- wosk sojowy jest naturalny 
- bezpieczny dla środowiska 
- w trakcie spalania wytwarza znikomą ilość dwutlenku węgla (ok. 90% mniej od świec parafinowych)
- gwarantują czyste spalanie 
- wosk sojowy jest nietoksyczny; bez benzyny, węgla, sadzy, które mogą oczernić ściany, sufity i meble, zanieczyszczać kanały wentylacyjne w domu 
- nie zawierają toksycznych substancji rakotwórczych 
- świece sojowe są trwalsze od parafinowych (dłuższy czas spalania) 
- wycieki sojowe są łatwe do usunięcia - wystarczy ciepła woda i mydło 
- nie wywołują alergii 
Moja opinia:

   Świeca zapakowana bardzo elegancko, zawiązana wstążeczką. Po rozwinięciu równie estetycznie się prezentuje. Dostałam zapach kaszmiru, który jest bardzo, bardzo delikatny i wręcz ledwie wyczuwalny. Świeca służy nie tylko do celów ozdobnych i zapachowych. Jest to świeca do masażu.
   Miałam już okazję 'pracować' na tego typu preparacie, więc mam małe porównanie.
   Wosk topi się dość szybko i zmienia w płynną, oleistą konsystencję, którą wylewamy na wybraną część ciała lub zanurzamy w niej np palce. Przy dobrym ogrzaniu i rozcieraniu, długo jest plastyczna i łatwo się na niej masuje. Niestety po wyschnięciu tworzą się grudki, które trzeba umyć, bo zaczynają się osypywać.

    Myślę, że ciekawym rozwiązaniem byłoby założenie rękawiczek/skarpetek bezpośrednio po masażu, bo powłoka, którą zostawia świeca jest śliska i tłusta, a przez dłonie/stopy świetnie nawilżone i odżywione:)
   Będąc w temacie masażu, właśnie wybieram się na 2h zajęć, cium ;*

23 komentarze:

  1. Kolejna kusi kaszmirem :-) ja czekam na dużą świece z Yankee Jelly Beans :-) i doczekać się kuriera nie mogę :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okey, to TY jesteś uzależniona, nie ja:P

      Usuń
  2. A ja mam biały kwiat i pachnie obłędnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę, bo mój zapach zbyt delikatny

      Usuń
  3. a ja mam zieloną herbatę i też jest genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak narzekałaś:P miałam ją hejtować przecież!

      Usuń
  4. Nie znam tych świec i jestem ich bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna. Jestem ciekawa, czy rzeczywiście nie alergizuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem alergikiem, więc niestety tego nie ocenię:)

      Usuń
  6. Sam wygląd tej świecy kusi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze przyjemności korzystać z takiej świecy, ale z chęcią bym taką kupiła. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są te świece :) nie dość, że ładnie pachną to jeszcze można je wykorzystać do masażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie masaż na nich średnio wychodzi niestety

      Usuń
  9. Przyznam, że jeszcze o tym nie słyszałam, ale może kiedyś wypróbuję tę metodę masażu :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  10. chcialabym taką świecę ! powodzenia na egzmainach ;**
    a skarpetki gdzies w internecie na pewno ale fkatycznie w niewielu miejscach je widzialam :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są w drogeriach, na pewno widziałam w Rossmannie:) w Avonie czesto za ok 9zł, więc pewnie się pokuszę.

      Usuń
  11. nie znam tej firmy :) ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo kurcze fajna sprawa z tą świecą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiam się nad kupnem takiej świecy, ale może o innym zapachu, np. Wanilia z nutą cytrusową lub Zimowy wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  14. A to coś dla mnie nowego i nieznanego....

    OdpowiedzUsuń
  15. Witajcie:-) Na stronie www.facebook.com/2senses znajdziecie promocję:-)
    W cenie 35 zł jedynie można zakupić dowolny zapach dużą świecę:-)
    gorąco polecam:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)