poniedziałek, 30 marca 2015

Odżywka do paznokci z diamentowym pyłem


Ostatnio moje paznokcie buntują się przeciwko wszelkim lakierom, hybrydom i wszystkiemu, co robię. Z resztą nie tylko one, bo dłonie, również... Ale dzisiaj post o odżywce. Dostałam ją w listopadzie i stwierdziłam, że w końcu pora użyć. Zwłaszcza, że moja poprzednia(była świetna) sięgnęła dna. 

Coloris Tip Top
Odżywka do paznokci z diamentowym pyłem
cena/pojemność: ok 7zł/12ml

Opis producenta:

Moja opinia:
   Bardzo ładna buteleczka, być może za sprawą znajdującej się w niej odżywki z 'pyłem'. Łatwo się ją aplikuje, wysycha bardzo szybko i pozostawia na płytce brokat. Na początku bardzo mnie drażnił ten efekt, bo był taki'dyskotekowy', ale idzie się przyzwyczaić. Używałam jej jako odżywkę, ale również top. I niestety w żadnej z tych wersji mnie nie zachwyciła. Mija już ponad miesiąc odkąd ją stosuję, a moje paznokcie nadal są cienkie i rozdwajają się, nie wspomnę już o tym, że przy każdej okazji łamią się, więc od jakiegoś czasu muszę je piłować na bardzo krótko. 

Niestety ta odżywka nieco mnie zawiodła. W wersji topu sprawdza się średnio, nie przedłuża trwałości, a jedynie nadaje brokatowy połysk, co mnie osobiście nie odpowiada.

Paznokcie przed(po lewej) i po(po prawej) miesiącu.

Celowo nie piłowałam ich tylko pokazuję, jakie są nierówne, połamane i co się z nimi dzieje. 



23 komentarze:

  1. Zbytnio mnie nie zaciekawiła :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej się nie skuszę na nią.

    OdpowiedzUsuń
  3. wolno Ci rosną, ja w ulubieńcach mam wibo tez z diamentowym pyłem i nie daje tej brokatowej poświaty:) moze jej spróbuj:) mi pomogła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś szybko rosły, ostatnio coś zwolniło. Mam jeszcez kilka odzywek to najpierw tamte wypróbuję

      Usuń
  4. A ja ją miałam i całkiem fajnie się sprawdzała.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się kompletnie nie sprawdziła!

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli szału nie robi :) ja lubię diamentową od Eveline, zawsze działa :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiejś wielkiej różnicy nie widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, a minął miesiąc .

      Usuń
  8. Czyli nie warto w nią inwestować. Polecam Ci odżywki Sally Hansen, są naprawdę świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ją i również nie sprawdziła się:/
    Zapraszam do mnie na rozdanie:) pozdrawiam http://frugolatesowanieproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie działają tylko odżywki z Eveline - kupuję na zmianę diamentową z 8w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uuuuu. Szkoda, że nie poprawiła stanu Twoich paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie tez się nie sprawdziła, miałam co do niej wielkie nadzieje ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i kolejna osoba, u której nie działa.

      Usuń
  13. Ja jestem wierna eveline, dobrze działają na moje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)