czwartek, 5 marca 2015

Odświeżacz do samochodu w innym wydaniu

Nie mam samochodu, i co z tego? To znaczy, że tego cudeńka nie otworzę? no chyba jakiś żart...
Dzisiejszy post małokosmetyczny, ale za to bardzo pachnący.
Na spotkaniu bloggerek dostałyśmy odświeżacze do samochodu. Już miałam je komuś sprezentować, ale... ten zapach...


   W małym woreczku znajdują się żelopodobne kuleczki i bajecznym owocowym zapachu. Do woreczka dołączona jest zawieszka, która idealnie dopasowuje się do drążka w mojej szafie. Nie żeby tam śmierdziało, ale czemu nie ma pachnieć jeszcze ładniej?
   Powiesiłam woreczek i nie tylko w szafie, ale w całym pokoju czuć było intensywny zapach głównie malinowo-jeżynowy. Przez pierwsze dni był on bardzo, ale to bardzo intensywny. Z czasem słabł, ale nadal był wyczuwalny. 
   To, co jest fenomenem to zapach ubrań- totalnie fantastyczny. Czego bym nie wyjęła pachnie pięknie. Nie proszkiem, nie płynem, a właśnie tym odświeżaczem. Teraz ubrania już nieco straciły uroku, bo odświeżacz wisi już ponad miesiąc. I tu pewnie trzeba zgodzić się z opisem producenta co do trwałości 45 dni. Po tym czasie zapach jest ledwo wyczuwalny, ale woreczek się jeszcze przyda :P


A tak się prezentuje w szafie :) 
 Szkoda, że w tej chwili już prawie wcale nie czuć zapachu :(

18 komentarzy:

  1. Bardzo polubiłam ich odświeżacze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosuję takich odświeżaczy. Mam na nie uczulenie i kaszlę po nich jak szalona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie używam, ale że dostałam...

      Usuń
  3. O jeszcze nie widziałam takiej formy odświeżacza... ;* Fajna sprawa...;*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo estetyczne rozwiązanie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas sa ale te w woreczku szybko zostały rozprzedane ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione odświeżacze! Odwiedzając stację benzynową jestem w stanie zapomnieć zapłacić za paliwo, ale zawsze wychodzę z nowym odświeżaczem :) Te wyglądają bardzo stylowo i pięknie pachną ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę:P czyli wierna fanka:P

      Usuń
  8. Kurcze, przydałoby mi się to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widać można znaleźć różne zastosowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ich odświeżacze są super mam ich kilka i nie zamienię na inne.

    zapraszam do mnie i do obserwacji,oczywiście z rewanżem :)

    http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)