niedziela, 22 marca 2015

Niedziela z Yankee Candle- Sicilian lemon

   Brr czemu dzisiaj jest tak zimno? Wstałam rano, żeby się co nieco pouczyć. Yhym... tyyyle się uczyłam, że aż napisałam pracę kontrolną. Szkoda tylko, że nie tknęłam jeszcze fizykoterapii, ale męczy mnie wkuwanie na pamięć czegoś, co można opisać własnymi słowami. Przykro mi, ale nie rozumiem, jak można obniżać oceny za to, że napisało się na temat, dobrze, ale po swojemu a nie słowo w słowo z prezentacji nauczyciela?
     Koniec tych żali, zapraszam na cytrynową niedzielę.
  Yankee Candle- Sicilian lemon
dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>

Opis producenta:
Nie jest ani przesadnie cierpka, ani niewłaściwie słodka. Jest akurat! Tak samo, jak akuratnie są wakacje spędzane pod słońcem Italii. Sycylijska cytryna rośnie na wulkanicznej glebie i dojrzewa długo w ciepłych promieniach tylko po to, żeby – tuż po zerwaniu – zamienić się w orzeźwiającą lemoniadę, chłodny sorbet lodowy lub stać się komponentem pysznego, włoskiego deseru. Smak i aromat tych pyszności przywołuje Sicilian Lemon – idealna kompozycja cytrusowa, przywodząca na myśl chwile spędzane w niewielkim kurorcie położonym na zboczu drzemiącej Etny.

Moja opinia:

Dla mnie zapach ledwo wyczuwalny. Chwilami przyjemna, soczysta cytrynka, a za chwilę zmienia się w chemiczną woń płynu do mycia szyb. Sama nie wiem, co o nim myśleć, Dziwny jest. Początkowo w ogóle go nie czułam, musiałam dosłownie wąchać kominek.


    Idę zjeść śniadanko, troszkę się pouczyć, pewnie czas zleci zbyt szybko, żebym zdążyła przed wyjazdem jeszcze coś zrobić. 
Cium, Gabi K:*

14 komentarzy:

  1. Ten zapach jakoś mnie nie kręcił i widocznie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. po przeczytaniu wstępu dochodzę do wniosku, że cieszę się że już jestem po studiach :) pamiętam to bezsensowne wkuwanie na pamięć :/ co do wosku, nie przepadam za zapachem cytryny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bez sensu, i jak to niby sprawdza moją wiedzę? co to ma na celu? w ten sposób uczę się szybko zapominać.

      Usuń
  3. lubie cytrynę < 33 więc szkoda, że jest tak słabo wyczuwalny :<<

    a co do Twojego wstępu to Ci wpsółczuję.. ale tak już w życiu bywa.. ja bym mogła napisać takie wkwiatki ze swoich studiów, że chyba kiedyś to zrobię ^^ bo to jest masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też za nim przepadam zwłaszcza za taką swieżutką cytrynką.

      Usuń
  4. Miałam ten wosk i niesttey zle go wspominam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jakoś nie miałam okazji wypróbować żadnego z tych wosków :) Nie wiem jakoś mnie one nie kręcą :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie był całkiem fajny w okresie letnim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, lecz nie zaciekawił mnie zbytnio ten zapach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach cytryny nie zawsze mi pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że odpowiadałby mi :) lubię lekkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh... wosk pachnący płynem do mycia szyb? Może to i lepiej, że zapach jest mniej wyczuwalny i intensywny niż w innych woskach YC... Musiałabyś wietrzyć mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)