niedziela, 29 marca 2015

Niedziela z Yankee Candle-MIDNIGHT OASIS

   I jakby to Anita powiedziała 'No i po weekendzie'. Zleciało zdecydowanie zbyt szybko, jeszcze zmiana czasu... Niewiele udało mi się zrobić, jedyne z czego jestem dumna to placek, który podobno jest super, hybrydy, który o dziwo wyszły cyt. Anitę 'Taką miałam wizję' i ogarnięcie pokoju, czyli totalny miszmasz w szafce:)

 Yankee Candle-MIDNIGHT OASIS
 
dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>

Opis producenta:
Zapach tropikalnych owoców cytrusowych rozpływający się w ciepłym aromacie drzewa sandałowego, niesiony podmuchem nocnej bryzy – łagodnie pieści złociste piaski cichej plaży. Rozgrzany wosk Yankee Candle Midnight Oasis wypełnia dom delikatną wonią tajemnicy, budząc wspomnienia romantycznych spacerów nad brzegiem morza. Midnight Oasis przypomina czasem powszechnie uwielbianą kompozycję Midsummer's Night, choć w znacznie subtelniejszym wydaniu. Ten intrygujący zapach wypełnia nawet najbardziej niedostępne zakamarki domu, przypominając o sobie na długo po wygaszeniu podgrzewacza i zastygnięciu wosku.

Moja opinia:

   Totalnie nie rozumiem, co miał na myśli producent. Dla mnie ten wosk pachnie bardzo męsko. Kojarzy mi się z jednym z moich nauczycieli(nie lubiłam go, ale zawsze miał ładne perfumy:P). Jest delikatny, nie mdli, ale to raczej zapach na pochmurny wieczór, bo jest zbyt łagodny. 

Gabi K:*

10 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem czy zapach by mi się spodobał, bo ogólnie lubię męskie aromaty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, jakoś nawet nie zachęca. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo że lubię takie męskie zapachy, to nie wiem czy bym się na niego skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem takie dleikatne zapachy sa najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam żadnego wosku, więc nie powiem, czy mi się podobał, ale z opisu (producenta oczywiście) wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)