niedziela, 1 marca 2015

Niedziela z Yankee Candle-Black Coconut

"I po weekendzie." jak to Anita zawsze mówi. Wczoraj cały dzień w kuchni się 'edukowałam'. Jestem z siebie dumna:) Bardzo lubię sobie wszystko robić po swojemu, jak mi nikt nie wkłada paluchów do garnków i blaszek :) Ja- Karpatka(1:0). Oczywiście wieczorem ten wynik może niestety ulec zmianie, ale co tam, ważne że w domku smakowała :) Dzisiaj od 5 nie śpię, obiadek czeka tylko na upieczenie :)


  Yankee Candle- Black Coconut
 dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>

Opis producenta:

Żeby wnętrze orzecha kokosowego mogło wypełnić się charakterystycznym, aromatycznym mleczkiem – cała palma filtruje i dostosowuje do swoich potrzeb dostępną jej wodę. To właśnie dzięki temu słodkie mleczko ma tak specyficzny, uwodzący smak i aromat, który w wosku Black Coconut urozmaicony został nutami drzewa cedrowego i elementami zaczerpniętymi z serca kolorowych, egzotycznych kwiatów. W tym niezwykłym połączeniu znany dobrze kokos pokazuje swoje nowe oblicze – słodkie, ale nie mdłe, uzależniające, ale nie nużące i – przede wszystkim – jeszcze bardziej egzotyczne!

 
Moja opinia:

   Zapach należy do tych przyjemny, ale raczej nie zachwyca. Zapach kokosa? Jakoś inaczej go sobie wyobrażałam. Jest delikatny, słodki, ale uwodzi i nie jest on egzotyczny. Ot taki sobie umilacz i nic poza tym. Nie zniechęcam Was do niego, bo jest całkiem niezły, choć nie należy do tych ulubionych. to, co w nim ciekawe, to fakt, że mimo tej słodyczy nie jest mdły :)

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam kokos, ale szczerze powiedziawszy nie wiem czy ten uwiódł by mnie :)

    MS journalistic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wiem, taki dziwny ten kokos jest :)

      Usuń
  2. Miałyśmy z nimi do czynienia tylko inny zapach :)

    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach kokosa:)
    Wpadnij:http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie paliłam bo nie bardzo lubię kokos

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam ten zapach :D pomimo, że to nie jest prawdziwy zapach kokosa :D to mój ulubieniec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nam się noski jednak różnią, bo mnie np ta borówka twoja nie zraziła:P

      Usuń
  6. Kokosowy zapach uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze takiego nie posiadam ;) ale nie przepadam za zapachem kokosa wiec u mnie raczej nie zagości

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwny kolor, mimo skorupki zawsze kokos kojarzy się z bielą. Muszę w końcu kupić woski, wszędzie o nich głośno, a ja nigdy nich nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tak smao się ten kolor kojarzy :P kupuj, na pewno się w to wciągniesz:)

      Usuń
  9. a ja wlasnie czytalam sporo pozytwnych opinii o nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię kokosa od czasu kiedy do Bravo Girl dołączyli balsam do ust o tymże zapachu :P okropieństwo, trauma do dziś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah:P Bravo Girl- kiedy ja to ostatnio w ręce miałam?;d

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)