wtorek, 31 marca 2015

Kobo- Modeling Illuminator- korektor do twarzy

    Brrr jest zbyt zimno, jak na święta. Zajęć praktycznie nie ma, a ja i tak nie ogarniam wszystkiego :) Dzisiaj od rana porządki- taki myły pokój, a tyle do zrobienia. Deszcz mnie kocha, zdążyłam umyć okna i godzinę później zaczęło padać. Super. Jeszcze tylko jutro 2h masażu i zaczynam świąteczne przygotowania :)
Kobo

Modelujący korektor rozświetlający do twarzy

cena/pojemność: 17zł/7ml
Opis producenta:
Moja opinia:

    Korektor z typowym aplikatorze, na opakowaniu znajdziemy obietnice producenta. Dostępny jest niestety tylko w 2 odcieniach. Ja posiadam jaśniejszy- 101-który o dziwo jest prawie idealny. Przykryty podkładem jest wręcz niewidoczny.
   Sama aplikacja jest bardzo prosta. Zazwyczaj nakładam go punktowo, a później rozcieram lub wklepuję. Szybko się wchłania i świetnie kryje. Nie wiem, jak wygląda sprawa z rozświetlaniem, bo używałam go jedynie do zakrywania przebarwień i cieni pod oczami, czasami do ukrycia niespodzianek. Spisuje się bardzo dobrze, zakrywa to, co trzeba, stapia się ze skórą, a pod oczami nie zbiera się w drobnych zmarszczkach i nie podkreśla ich. 

   Jak dla mnie jeden z lepszych i w dodatku cena jest przystępna.
A tutaj efekt.

26 komentarzy:

  1. Akurat dziś rano odkopałam go w kuferku po kilku miesiącach i nałożyłam pod oczy :D Niezły zbieg okoliczności :P Bardzo fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam ostatnio jakiegoś dobrego korektora zwrócę na niego uwagę :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ciemniejszy odcień i używałam go w lato pod oczy, teraz jest za jasny więc mieszam go z Maybelline i nakładam na niedoskonałości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ciemniejszy nawte latem będzie za ciemny

      Usuń
  4. Korektor używam tylko pod oczy. Chyba się skuszę na tego skoro dobrze kryje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem nieźle i nadaje się pod oczy

      Usuń
    2. Ja też wyłącznie pod oczy... Nie lubię grubej warstewki na twarzy. Zakrywanie wyprysków korektorem czy podkładem niekoniecznie mi służy, więc kiedy mogę, wychodzę bez makijażu.

      Usuń
  5. Czy mi się wydaje, czy podkreśla suche skórki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akurat nie jego wina, byłam po oczyszczaniu i łuszczyłam się wtedy:)

      Usuń
  6. ja wgl od pewnego czasu nie używam korektorów i podkładów też staram się mało nakładać :D zauważyłam że moja cera bardziej to woli niż szpachlowanie się codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja latem też nie nakładma, ale teraz się nie da

      Usuń
  7. Może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej na ten się nie skusze.. Ale kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko używam korektorów, ale ten mi się spodobał :)
    Miałam taką samą sytuacja z oknami :( Świeżo umyte okna, odwiedził deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brr okropieństwo, a miały być czyściutkie:P

      Usuń
  10. Mój obecny się kończy i szukam czegoś nowego, dobrego, jedynie pod oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli nie przesadzisz z ilością to ten będzie odpowiedni.

      Usuń
  11. całkiem go lubię ale jesczez msuzę rpzetestować ;))

    ojjj u mnie też luzy haha pozabieraliśmy wsyztskich wykładowców na kawę ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem wierna Eveline 8w1 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie pod oczami się trochę rolował

      Usuń
  13. Nie miałam okazji używać, ale biorąc pod uwagę wrażenia po macaniu w drogerii - chętniej użyłabym go pod oczy :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden z niewielu, które nadają się pod oczy:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)