wtorek, 24 marca 2015

Idealny krem do damskiej torebki

Bla, bla bla, i tak wszyscy wiedzą wszystko lepiej ode mnie. Nie lubię setek porad, z których pewnie i tak nie skorzystam. Jak mi bardzo przykro, że należę do tych upartych i trudno mnie przekonać do zmiany zdania:) Mimo małych komplikacji napisałam pracę na migowy, post i mam zamiar znowu się położyć i przespać kolejną godzinę :)

Biolux

Krem do rąk oliwkowy


cena/pojemność: ok 5zł/40ml

Opis producenta:
Krem do rąk na bazie organicznego ekstraktu z oliwki odżywia i wzbogaca skórę w witaminy, wygładza ją i dodaje jej delikatności, miękkości. Dla wszystkich typów skóry. Do codziennej pielęgnacji.
Biolux to seria kremów opracowana na bazie organicznych ekstraktów roślinnych stworzona dla czułej pielęgnacji naszej skóry. Tylko naturalne oleje, bez parabenów, produktów z przerobu ropy naftowej, silikonów i barwników. Kremy delikatnie i skutecznie pielęgnują czułą skórę przywracając jej sprężystość, blask i delikatność. 

Moja opinia:

    Mała, wygodna tubka, wewnątrz zafoliowana. Estetyczne opakowanie, na którym przyklejona była informacja po polsku. Krem jest na tyle mały, że świetnie pasuje do torebki i między innymi dlatego mój ma tam swoje miejsce.
     Konsystencja nieco gęsta, ale bardzo szybko się wchłania i co najważniejsze nie zostawia tłustej powłoki, więc od razu możemy 'pracować'- kolejny plus. Nie wyczuwam zapachu oliwek, jest on delikatny, przyjemny, ale raczej nie nazwałabym go oliwkowym. 
    Krem owszem wygładza nasze dłonie, sprawia, że są miękkie w dotyku, ale niestety nie nawilża na długo. Już po kilkunastu minutach traci swoje cudowne właściwości. 



   Szkoda, że nie sprawdza się na długo, ale myślę, że jest warty spróbowania, chociażby dla krótkotrwałego efektu i braku lepkości.

Gabi K;*

20 komentarzy:

  1. Możliwe, że kiedyś go wypróbuję :)
    Całkiem interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś go przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam póki co wersję do twarzy, ale czek w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem, jak się sprawdzi:)

      Usuń
  4. Wygląda jak pasta do zębów :) lubię dobrze nawilżające kremy do rąk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no rzeczywiście tubka nieco podobna

      Usuń
  5. w sumie do torebki zeby szybko sie posmarować i wracać do tego co się robiło to nie jest najgorszy tym bardziej, że jest tani ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdzie go nie widziałam, więc raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że tak krótko nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  8. działanie jest dla mnie zdecydowanie zbyt krótkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego nie miałam, ale mam z tej firmy krem do twarzy, z awokado :D

    OdpowiedzUsuń
  10. też uważam, że do torebki jest idealny, taki podstawowy zwyklaczek.

    OdpowiedzUsuń
  11. zupełnie nie znam tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że działanie ma takie krótkie :( Ale jak na taką cenę warto wypróbować pomimo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój jest strasznie tłusty ;/ Nie mogę niczego dotknąć bo się wyślizguje :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię swój krem regenerujący z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam krem z aloesem Biolux - nawilżający, do twarzy. Jest cudowny :) Ten też chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)