sobota, 7 marca 2015

Forte Sweden- On Line żele pod prysznic.

 Dzisiaj postawiłam na cardio, wieczorem przy odrobinie sił może nadrobię Mel B.  Już za kilka godzin spotkanie w Dębicy :) Nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie spotkam się w dziewczynami. Takie weekendy to ja lubię:P Zabieram się za prasowanie, i powoli zaczynam przygotowywać do wyjazdu:)

On Line Harmony 
żele pod prysznic
cena/pojemność: ok 6zł/500ml

Opis producenta:

1.W żelu zastosowano ekstrakt z kwiatu lotosu o właściwościach ujędrniająco-nawilżających. Po umyciu żelem, ciało staje się nawilżone, jędrne i sprężyste oraz pachnie kwiatem lotosu.
2.W żelu zastosowano ekstrakt z awokado o właściwościach natłuszczających i nawilżających naskórek. Po myciu żelem ciała staje się jędrne, sprężyste i delikatnie pachnące awokado.

Żele Harmony to bogactwo dobroczynnych ekstraktów, właściwości nawilżające, natłuszczające, regenerujące, nasycone aromaty długo utrzymujące się na skórze, pachnąca piana podczas kąpieli, dwie funkcje – żel pod prysznic i płyn do kąpieli, wygodne i poręczne opakowania. Żel nie zawiera parabenów.

Moja opinia:

   Oba żele znajdują się w dużych plastikowych butelkach okręcanych, ale również otwieranych przyciskiem. Bardzo wygodne i oszczędne rozwiązanie. Mimo iż są to inne wersje zapachowe i różnią się (według producenta) działaniem, podsumuję je razem, gdyż poza kolorem i zapachem nie zauważam między nimi różnicy.
   Bardzo dobrze się pienią już w niewielkiej ilości, pachną słodko, aromatycznie. Używałam ich jedynie jakoś żeli, ale jestem pewna, że w swoim drugim przeznaczeniu sprawdzają się równie dobrze. To, co ważne to fakt, że oczyszczają, ale nie przesuszają skóry. Po ich użyciu jest nawilżona i miękka, a przez chwilę utrzymuje się jeszcze zapach żelu.

    Posiadam 2 wersje zapachowe, dlatego postanowiłam połączyć obie recenzje. Przyznam, że kwiat lotosu, zawiozłam już do domu, bo najzwyczajniej mi się znudził i zajęłam się avocado. Uwierzcie, że 500ml dla jednej osoby to na prawdę olbrzymia porcja żelu ;)

Gabi K;*

24 komentarze:

  1. nie znam tych żelu, mój mąż uwielbia żele pod prysznic i lubi wypróbowywać nowości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może i te przypadłyby mu do gustu ;)

      Usuń
  2. o to dla mnie coś nowego :) Ale chyba wolę kremowe żele :D Jakoś się już do takich przyzwyczaiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to wszystko jedno, byle nie wysuszały i ładnie pachniały ;)

      Usuń
  3. Widziałam kosmetyki tej marki ale jakoś specjalnie mnie nie zachęciły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tego niebieskiego gagatka :))) udanego spotkania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, czytałam o nim u Ciebie;P

      Usuń
  5. Nie znam tej marki, ale wiem coś o pojemnościach 500 ml - zużywam je sama i jest to bardzo trudne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, te duże butle są mega wydajne, ale dla jednej osoby to trochę męczące, bo się nudzą.

      Usuń
  6. Nigdy wczesniej o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam chyba arganowy żel tej marki i był ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam okazję go powąchać i chyba ładniejszy niż avocado:)

      Usuń
  8. Słyszałam o tych żelach dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam :) dla mnie żel jak żel, ale mąż testuje wszystko co na rynku hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym je wypróbowała :)
    Wpadnij: http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Są u nas ale na razie jakoś nie po drodze mi z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie jestem fanką tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buteleczki bardzo ładnie wyglądają. Cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)