wtorek, 17 marca 2015

Czekoladowy peeling myjący- Avon

    Kolejne nieogarnięte dni. Nie mam siły tego komentować. W skrócie- bez kija nie podchodź!

Dzisiaj porcja czekolady w wersji do ciała:)

Avon-Czekoladowy peeling myjący

cena/pojemność: 10zł/200ml

Opis producenta:

Moja opinia:

     Peeling, który ja kupiłam pochodzi z zestawu, w którym był chyba krem do rąk i balsam do ciała. Nie jestem pewna, ale tak myślę. Wtedy akurat z mamą i siostrą podzieliłyśmy się zestawem i cena mojego cuda wyszła śmiesznie niska- 5zł. Typowa tubka z bardzo ładną szatą graficzną, zamykana na mocny zatrzask.
   Produkt ma kremową konsystencję, kolor cappuccino i mocno czekoladowy zapach. Jest to bardziej gorzka niż słodka czekolada, ale pachnie ślicznie. Szkoda, że jedynie przez moment i już po umyciu nie jest wyczuwalna. Posiada też maleńkie(chyba niewidoczne na zdj) drobinki, które mimo swojej 'postury' są bardzo ostre, dlatego polecam uważać.
   Stosowałam go 2-3 razy w tygodniu głównie na sucho, a następnie zmywałam. Świetnie radzi sobie z przesuszonymi partiami ciała, szczególnie na kolanach i łokciach. Nie podrażnia skóry i nie powoduje zaczerwienienia(przy umiarkowanej sile masażu). Z wydajnością jest nieco gorzej, bo jest to dość zbita konsystencja i niestety potrzeba go trochę na jedno zużycie.


   Jeżeli lubicie peelingi i czekoladę i zdecydowanie polecam ;) Zwłaszcza, że nawet normalna cena nie jest wygórowana:)

23 komentarze:

  1. nie lubię peelingów z avonu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu? ja ostatnio używma tylko tych:P

      Usuń
  2. Swoją opinią pomogłaś mi i jednak go zamówię:)
    Teraz ma być jakaś promocja, że 3 za niecałe 18 zł i do wyboru jest m.in.ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie w takim zestawie go zamówiłam kiedyś:)

      Usuń
  3. Niestety mi nie przypadł do gustu, wolę większe drobinki i zapach jak dla mnie znacznie odbiera od czekoladowego.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogłabym uzywać peelingu na sucho, raz tak zrobiłam przez przypadek i skończyło się mega podrażneineim.. ale peelingw ydaje się smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak cię podrażnia to nie ryzykuj, nie każdy może używać na sucho, ale to też zależy od rodzaju peelingu:)

      Usuń
  5. Nie miałam go, ale na razie mam swojego ulubieńca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę peelingi własnej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go ale ogólnie nie przepadam za peelingami z Avonu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbia peelingi, ale ten nie kusi jakoś bardzo :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno już nie kupowałam produktów z Avon :D
    Może się skuszę, ale nie lubię zbyt mocnych zdzieraków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekoladke w kosmetykach bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam za peelingami z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  12. dawno nie zamawiałam nic z avon a w sumie taki peeling by mi się przydał, kiedy nie mam pod ręką samoróbki kawowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. slyszałam właśnie o tym domowym, ale nie mam czasu się w to bawić:)

      Usuń
  13. Zwrócę na niego uwagę, jeśli będę oglądać nowy katalog, bo mam słabość do takich zapachów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w nowym katalogu jest w zestawie na otatniej stronie 3 prodktu w cenie coś ok 18zł

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)