czwartek, 26 marca 2015

Color Club- Alter Ego -Total Mystery(911)

Jakiś czas temu <<tutaj>> pokazywałam Wam kilka kolorków Color Club. 
Dzisiaj kolejny pazurkowy post tym razem

 
15ml/ok 17zł
 
Tak wygląda całość zestawu "Alter Ego"
 
Moja opinia:

   Na wstępie przyznam, że lakiery z dodatkiem brokatu to raczej nie moja bajka.Kolory same w sobie są ładne, ale zdecydowanie wolałabym, żeby nie miały tych drobinek. Dzisiaj przedstawię Wam kolor nr 911-Total mystery.
    Przy malowaniu leciało trochę przekleństw, każda warstwa zostawiała smugi i nierówno pokrywała płytkę. Nabrałam za mało- smugi, szybko zasychała, zanim dołożyłam kolor był nierówno rozłożony. Nabrałam więcej, zalewał skórki i nie chciał schnąć. Praca z nim fatalna.


Na paznokciach pokazuję Wam 2 warstwy. (Paznokcie siostry, moje nie nadają się na razie do malowania)
 

   Nie było mi dane oglądać, jak ulega zniszczeniu, ale siostra dała znać, że wytrzymał 5 dni. Nie odpryskiwał, a jedynie ścierał się na końcówkach, więc może mimo tych kilku wad trwałość zasługuje na pochwałę?

Gabi K;*

20 komentarzy:

  1. Kolor calkiem ladny a ja bardzo te brokatowe lubie ale gdy maja lepsz krycie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze przy 3-4 warstwach byłoby lepsze, ale na pewno na trwalości by stracił

      Usuń
  2. nie mogłabym mieć czegoś takieog na panzokciach nawet 2óch dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieski nie należy do moich ulubionych kolorów na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba już ostatnio wspominałaś:)

      Usuń
  4. Chyba nie miałabym do niego cierpliwości;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, krycie kiepskie, ale kolor fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że kryje nierówno bo kolorek spodobał mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor ładny, ale krycie to masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam, że gdy byłam w podstawówce to takie brokaty były modne, ale teraz to nie bardzo mi się podobają :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtedy to wgl brokat był wszedzie:P

      Usuń
  9. Słabe krycie, ale kolor ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. krycie w sumie średniawka, ale kolor mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor, ale słabe krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dość przyjemny i żywy kolor. Ładnie się błyszczy i mieni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)