sobota, 21 marca 2015

Błękitne paznokcie- one colour exclusive (62)

   Miałam w planie spać do południa i odespać cały tydzień. Jak zwykle nic z tego nie wyszło. Do tego czas ucieka zbyt szybko, niewiele udało mi się zrobić. Mam nadzieję, że przynajmniej zdążę ze wszystkim, bo jutro o tej porze już będę się szykować do powrotu. Te weekendy zdecydowanie zbyt szybko uciekają.

 

LAKIER DO PAZNOKCI ONE COLOUR EXCLUSIVE 
BŁĘKITNY(62)

9.90zł dostępny na allepaznokcie.pl 

   Cudowny kolorek, prawie identyczny, jak w opakowaniu. Pędzelek wygodny, niby szeroki, ale nie z tych, bardzo szerokich, które nie nadają się do malowania małych pazurków.
   Krycie słabe, bo dopiero przy trzeciej warstwie, za to pierwsze dwie schną w błyskawicznym tempie. Lakier wytrzymuje na paznokciach ok 2-3 dni i po tych czasie odpryskuje, nie zdarzyło mi się, żeby końcówki się ścierały. Zwykle uszkadzałam go sama lub pod wpływem wody.

 
A tu zdjęcia po 3 dniach od pomalowania, widać już spore 'straty'


I jak kolorek? Cudny prawda?

20 komentarzy:

  1. kolor ładny. wiosenny, pastelowy

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię pastelowe kolorki, ale akurat niebieskosci do mnie nie przemawiaja :P

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie kolory, a szczególnie błękit!

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś do mnie nie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie kolor jest jakis taki zwykły :D nic w nim specjalnego ;) a ta jakośc to masakra.. przyzwyczaiłam się do tego, że lakiery wytrzymują u mnie jakieś 5 dni i dopiero wtedy coś się z nimi dzieje ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow to długo, u mnie to musialby być mega trwały lakier

      Usuń
  6. Od sierpnia leży w pudle z lakierami i czeka na swoją kolej. Zainspirowałaś mnie i w końcu go dziś użyję :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek niesamowity :)
    Ja też miałam w planach spanie do południa, ale ostatnio budzę się o 6 rano :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam ten ból... chcesz spać a tu nic... a potem zombie przez pół dnia

      Usuń
  8. Kolor raczej nie mój, ale myślę, że będzie się fajnie prezentował latem, na opalonych dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)