piątek, 13 lutego 2015

Ziaja- żel myjący Liście Manuka

Nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko leci... a dopiero miałam tyle wolnego. Wróciłam dzisiaj do Rzeszowa, miałam w planie tyyyle zrobi i nie zrobiłam prawie nic, trudno wstanę rano i to ogarnę, a później zrobię sobie popołudniowy leżing:) Chociaż pewnie wyjdzie, jak zawsze i nie zrobię połowy tego, co planuję. Mam też dla Was 2 niespodzianki, jedna pojawi się już za ok 2h, a kolejnej wypatruje na fanpage ;)


Ziaja Oczyszczanie - Liście Manuka

Żel myjący normalizujący na dzień / na noc

 
cena/pojemność: 9zł/200ml

  Opis producenta:

Oczyszczający, spłukiwalny żel myjący. Nie zawiera mydła. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco-normalizujący zinc coceth sulfate.
Substancje czynne nawilżająco - kojące:
- kwas laktobionowy, alantoina i prowitamina B5.
Czysta i świeża skóra
- zapewnia efekt dokładnie oczyszczonej skóry,
- łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry,
- kwas laktobionowy ułatwia redukcję sebum,
- poprawia nawilżenie i miękkość naskórka,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych. 
Moja opinia:

    Nie zaskoczy chyba nikogo, jak napiszę, że posiadam całą serię 'Liście Manuka', a właściwie posiadałam, bo krem na dzień już zdążyłam skończyć. Tak, lubię bardzo:)
    Żel znajduje się w plastikowym zielonkawym opakowaniu z pompką. Jest no przezroczyste, dlatego łatwo zobaczyć, ile nam jeszcze zostało. Sam żel ma dość gęstą, przezroczystą konsystencję i rewelacyjny(jak wszystko z tej serii) zapach, który utrzymuje się na buźce nawet po zmyciu. Pieni się bardzo dobrze i już jedna 'pompka' spokojnie wystarcza na umycie twarzy.

   
    Po zmyciu skóra jest widocznie odświeżona, czystsza i gotowa na kolejną dawkę, czyli tonik z tej samej serii. Przy regularnym stosowaniu wszystkich kosmetyków zauważyłam, że skóra mniej się przetłuszcza i nie sprawia tylu problemów. Sam żel bardzo lubię i stosuję 2 razy dziennie(wcześniej tylko rano, a wieczorem inny preparat). Jest bardzo wydajny, a przy tym tani, więc zdecydowanie się opłaca
  Powtarzam się, wiem o tym- Ziaja to firma, którą lubię i często sięgam po ich produkty;)
Pozdrawiam, Gabi K;*

20 komentarzy:

  1. Bardzo polubiłam tę serię z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tylko pastę z tej serii, ale na pewno kupię jeszcze tonik :)) Ziaję uwielbiam i nigdy mnie nie zawodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka produktów z tej serii i całkiem sobie chwalę, chociaż rewelacji nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego jeszcze nie miałam, ale mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pastę z tej serii i jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie na początku się sprawdzały ale ze mam cere suchą i wrażliwą to po pewnym czasie mnie przesuszyły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może wypróbuj inną serię, ja mam cerę tłustą, więc dla mnie jest bardzo delikatny

      Usuń
  7. nie miałam go jeszcze, ale wygląda ciekawie. ;) teraz używam żelu z Garniera, może ten będzie następny? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Być może wypróbuję bo wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem strasznie zaskoczona tym produktem, szczególnie jego wydajnością, ale nie zmywa wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to nie mleczko do demakijażu:) Ja najpierw zmywam makijaż, a później dopiero używam żelu

      Usuń
  10. Ja również ziaję bardzo lubię a ten żel mam i korzystam juz dłuższy czas bo jest dość wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo wydajny, ja go mam i nadal nie kończę:)

      Usuń
  11. Ja również lubię tę markę. Chętnie wypróbuję serię, o której piszesz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)