piątek, 27 lutego 2015

"W pogoni za torebką" czyli o tym, jak zarabiać, na drogich markach

 Nie ma, jak w domku:) Żeby ten czas tak nie uciekał... Włączam Mel B i zabieram się za 'wypalanie', jak to ona pięknie nazywa :) A Was zapraszam do dalszej części :)


   O tym, że książki uwielbiam czytać pewnie niektórzy wiedzą. Kiedyś pochłaniałam je dziesiątkami, teraz zwykle brak mi na to czasu, ale i tak staram się nadrabiać te zaległości. Na spotkaniu bloggerek w moje ręce wpadła ta oto książka wydana przez Znak:
   O czym jest?
 


    Pierwsze strony męczyłam, nie lubię książek z małą ilością dialogów, na szczęście z czasem autor wprowadza ich coraz więcej i nadaje dynamiki. Zaczęłam czytać kolejne strony i nie mogłam się oderwać.
   Książka jest opowieścią o Michaelu, który odkrywa, jak w prostu sposób można rozkręcić biznes, sprzedając na ebay'u. Jak mu się wiedzie? Całkiem nieźle, gdyż prawdziwą żyłą złota staje się
marka Hermès. Zaczyna od wartościowych, niespotykanych apaszek, tworzy 'listę życzeń', 
odwiedza kolejne butiki. 
 
    Internetowa przyjaciółka, a zarazem wierna kupująca- Grace podpowiada mu, jak zwiększyć obroty, polując na Birkinki. Czy ten interes dobrze się skończy? Czy Michael znajdzie sposób, by przechytrzyć sprzedawców i dostać to, czego pragnie?

   Zachęcam do przeczytania i znalezienia odpowiedzi na te pytania. Książka jest napisana prostym językiem i czyta  się ją przyjemnie.
   Z ciekawości sprawdziłam, o CO tyle szumu i znalazłam kilka zdjęć:
    
I jak? chciałybyście taką? Ja nie zaprzeczę- cudowna, ale cena oryginału jest powalająca :)

9 komentarzy:

  1. Nie mam parcia na takie okazy. Jak kupiłabym taką drogą torebkę, to musiała bym z nią wciąż chodzić , no bo jak? A ja lubię je zmieniać więc nie choruję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pewnie w dodatku razem z cena, bo nie wiem czy ktoś by uwierzył, ile za nią dałaś:P

      Usuń
  2. Bardzo ładna ta torebka - ciekawe jakie ja bym miała odczucia po książce? Może wpadłabym na pomysł swojego biznesu? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj tak chcialabym taka torebke ;DDD ciekawa ta skiazka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torebka, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też niezbyt mam dużo czasu ostatnio na książki. Nawet w ferie. A co do tej torebki, to nwm, bo musiałabym środek ZOBACZYĆ :)

    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)