sobota, 14 lutego 2015

Rozdanie w Walentynki

W związku z tym, że dzisiaj mamy Święto mam dla Was niespodziankę. Do wygrania zestaw kosmetyków. Mam ich całkiem sporo(głównie ze spotkań), zrobiłam przegląd zapasów i część z nich mi się dubluje lub nie będzie mi potrzebna, więc czemu komuś ich nie podarować?
   Rozdanie potrwa od 14-27.02.2015r, tak aby do Dnia Kobiet (kolejnego święta) paczka mogła dojść do zwycięzcy :)

Mam nadzieję, że chętnych nie zabraknie.



Zasady:

1. być publicznym obserwatorem bloga
2. dodać baner konkursowy na blogu(zdj wyżej)
3. wypełnić formularz zgłoszeniowy
dodatkowo można polubić mój fanpage (+1) 


Regulamin :
1. Rozdanie dla osób posiadających bloga, które publicznie obserwują mój blog i dodadzą baner
2. Nagrody wysyłam jedynie na terenie Polski.
3. Nie biorę pod uwagę blogów typowo "rozdaniowych". 
4. Wyniki zostaną ogłoszone w terminie do 5 dni od zakończenia konkursu.
5. Na dane zwycięzcy czekam 3 dni, po tym czasie wylosuję kolejną osobę. 
6. Nagroda zostanie przesłana w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania adresu zwycięzcy. 
7. Wszystkie zgłoszenia będą sprawdzane, a w przypadku ich niepoprawności osoba zostanie wyeliminowana z  rozdania
8. Zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie. 
9. Zgłaszając się do rozdania akceptujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych  ( Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883). 





37 komentarzy:

  1. Formularz wypełniony, pozdrawiam i czekam na kolejne posty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszło! Szczęśliwego dnia zakochanych życze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nagrody, wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Formularz wysłany. Czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myszy udziału nie biorą, ale życzą powodzenia uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoszenie unieważnione- patrz regulamin pkt 3

      Usuń
  7. Zgłoszenie wysłane :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się nie zgłosiłam bo niestety trzeba dodać banner na swoim blogu,którego nie posiadam.Przykro mi,że doceniasz tylko "widocznych" czytelników.Nie zamierzam zakładać bloga tylko po to,żeby wstawić na niego banner z rozdania bo to by było nie fair.A tak nawiasem mówiąc,to koleżanka trzy komentarze nad moim takiego bloga właśnie prowadzi,więc gratuluję bo się mija z celem...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że uważasz się za niedocenioną. Niestety to już nie moja wina. Tak działają rozdania, to mój blog i mam prawo do stwarzania własnych zasad. Jeżeli tego nie akceptujesz to droga wolna, ja nikogo nie zmuszam żeby namiętnie śledził moje posty. Owszem miło mi, że są również niewidoczni obserwatorzy, ale nie jestem w stanie wysłać stekom ludzi paczek z prezentami za to, że czytają lub nie.

      Usuń
    2. a poza tym nie biorę pod uwagę blogów rozdaniowych- patrz regulamin, więc osoba o której mowa wcześniej zostanie zdyskwalifikowana. Każdy los sprawdzam przed losowaniem. Uwierz zajmuje to sporo czasu, ale znam te sztuczki.

      Usuń
  9. Zgłoszenie wysłane:) Walczę jak lwica,bo zestaw jest boski jednym słowem mówiąc:) Marzy mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nagrody są bardzo fajne więc chętnych nie będzie brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysłane zgłoszenie :) Czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszło. :) Jak tylko zobaczyłam Eveline CC to musiałam wysłać zgłoszenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. udział wzięty :) teraz tylko pozostało trzymać kciuki <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłosiłam się chyba jako ostatnia ale zawsze trzeba mieć nadzieję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)