niedziela, 1 lutego 2015

Niedziela z Yankee Candle- grapefruit


 Yankee Candle- grapefruit 
 
dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>




Moja opinia:

Nie wiem, dlaczego akurat ten zapach nie przypadł mi do gustu. Myślałam, że będzie to typowy owocowy zapach grejfruta,a tu rozczarowanie. Nie jest on ani owocowy ani nie pachnie sztucznym grejfrutem. Taki nieco dziwny, bez zapachu albo o typowym zapachu wosku. Przed rozpaleniem owszem nieco wyczuwalny owoc, ale tuż po rozpuszczeniu gdzieś się ulatnia.

33 komentarze:

  1. jestem ciekawa jakby się u mnie spisał:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zapomnieli do wosku dodać olejków eterycznych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa teoria, ale o barwniku nie zapomnieli:)

      Usuń
  3. O masz, a myślałam, że będzie to pierwszy wosk, na który się skuszę, bo bardzo lubię zapach świeżego grepjfruta. Szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spiced orange- polecam na początek, jak go gdzieś znajdziesz:)

      Usuń
  4. nie przepadam za owocowymi zapachami, wolę kwiatowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja co do kwiatowych mam jakieś uprzedzenia, nie wszystkie mi pasuja.

      Usuń
  5. Szkoda, że zapach się nie sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem ciekawa grejpfruta z kolekcji walentynkowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to zawsze na bieżąco z nowościami:P

      Usuń
  7. ja nie lubie grejpfrutów więc na pewno nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię zapach, ale nie przepadam za smakiem.

      Usuń
    2. Panna Mysia, jak dobrze, że tego się nie je:)

      Usuń
  8. No ciekawe jakby było z zapachem u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, bo uwielbiam grejpfruta jak i jego zapach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez, a tu niestety niewypał z zapachem

      Usuń
  10. nie przepadam za takimi zapachowymi woskami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to należysz chyba do mniejszości:)

      Usuń
  11. O proszę ;) nie miałam jesszcze nigdy takich wosków zapachowych ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wąchałam go w sklepie i nawet mi się podobał, więc tym co napisałaś nieco mnie zawiodłaś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wąchałam w sklepie i wydawał się ładny 'na sucho', po rozpaleniu już niekoniecznie

      Usuń
  13. mam go, zobaczymy jak się u mnie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. nie, już od dawna jest dostępny:)

      Usuń
  15. Nie przepadam za grejpfrutami. Ostatnio yankee candle mnie rozczarowują. Naczytałam się mnóstwa pozytywnych opinii o Wakiki Melon, a jak dla mnie pachnie trochę jak mydło, nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja równiez nie przepadam za grejfrutami :-) ale uwielbiam zapachy cytrusów, nie miałan jeszcze tego produktu ale szkoda ze nie pachnie tak jak powinien ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak lubisz cytrusy to polecam spiced orange :)

      Usuń
  17. Szkoda, że nie pachnie prawdziwym grapefruitem ;/
    Wpadnij: http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)