niedziela, 22 lutego 2015

Niedziela z Yankee Candle-Bahama breeze

    W piątek dotarły do mnie kolejne pachnące woski. Będzie co wąchać przez najbliższe tygodnie. Wczoraj musiałam uzupełnić zapas podgrzewaczy, bo ostatnio woski topimy non stop. Wyszłam na chwilę- wróciłam po 2h. Muszę mieć zakaz wstępu do sklepów typu Pepco, Kik, Tk-Max itp, gdzie mnóstwo kolorowych głupotek kusi :)

  Yankee Candle- Bahama breeze
dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>

Opis producenta:
Jest ciepło. Upalnie wręcz! Bose stopy zapadają się w rozgrzanym, czyściutkim piasku, a wzrok przykuwa majestat miarowo uderzających fal. Idealny odpoczynek pod palmami – gdzieś na dalekiej wyspie. Doskonały relaks i cudowne odprężenie, które zaprasza nas do świata skończonego, doskonałego, gdzie powietrze pachnie morską bryzą i chłodnym koktajlem. To właśnie on, orzeźwiający tropikalny drink został zatopiony w wosku Bahama Breeze – pachnącym świeżym ananasem, słodkim mango i sokiem świeżo wyciśniętym ze słonecznego grejpfruta.

Moja opinia:

Wosk zapaliłam i wyszłam na kilkanaście minut, kiedy weszłam do pokoju poczułam cudowny, owocowy koktajl, świeżo wyciśnięty sok. To zdecydowanie letni aromat, a w połączeniu z wpadającymi do pomieszczenia ciepłymi promieniami tworzy kompozycję iście egzotyczną.

18 komentarzy:

  1. Muszę się w niego zaopatrzyć, ale jeszcze mam z 30 niezużytych wosków :P Yankee-mania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najchętniej wszystkie bym zakupiła te woski, ciekawią mnie zapachy.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie pogardziłabym całą kolekcją :)

      Usuń
  3. Ale piękny kolor :) Uwielbiam woski Yankee Candle:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go kupić! Uwielbiam takie zapachy :3
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To był jeden z pierwszych zapachów od YC i chyba jeden z najlepszych jakie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię letnie i orzeźwiające zapachy - szczególnie zimą, kiedy za oknem mróz, wiatr, deszcz i śnieg, bo pozytywnie mnie nastrajają i poprawiają humor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie letnie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazję wąchać! Uwielbiam stac na stoisku YC i wąchać wszystko co tam jest! ostatnio zakochałam sie w Black Cherry i Pink Sand-POLECAM! :D Każdy kto wchodzi do mojego mieszkania się zachwyca! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cherry mam, pisalam jakiś czas temu o nim :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. nie:) jest w sam raz, owszem czuć go dobrze, ale nie jest męczący:)

      Usuń
  11. Wyobrażam sobie jak to pachnie, mmmm <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)