czwartek, 19 lutego 2015

Może czas na zmiany?

 
Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie myśl, żeby coś zmienić na blogu. Stwierdziłam, że pisanie samych recenzji jest nieco nudne, suche fakty, opinie, i werdykt. W każdym poście na wstępie staram się napisać po krótce coś od siebie, ale w kilku zdaniach ciężko ująć to wszystko.
     Zastanawiam się czy nie wrzucać od czasu do czasu postów o innej tematyce. Mam już kilka pomysłów(tak, powiało tajemniczością), ale nadal nie wiem, czy taka zmiana będzie pozytywna. Nadal skupię się głównie na recenzjach, ale mam ochotę na coś innego.
   Jak zauważyliście już od jakiegoś czasu zaprzestałam projektu 'denko' z tego względu, że w pokoju nie mam miejsca na gromadzenie pustych opakowań, a poza tym sama zużywam dużo mniej produktów, więc byłoby bez sensu pokazywanie kilu sztuk. Myślę, że "Niedziela z Yankee Candle" pozostanie jeszcze przez pewien czas, później zobaczymy.

   I tu pytania do Was- o czym chcielibyście poczytać? Jakieś propozycje? Co myślicie o wprowadzeniu zmian?

18 komentarzy:

  1. Zmiany są dobre :) Mi takie posty, które nie są suchymi recenzjami odpowiadają i myślę, że urozmaicą bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno, trochę więcej w nich życia

      Usuń
  2. może jacyś niekosmetyczni ulubieńcy? :) Bardzo lubię takie posty i zawsze to jakaś odskocznia od kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram pomysł Zaczarowanej. :)) Jakieś książki/filmy/muzyka :))

      Usuń
    2. Ja również chętnie o czymś takim poczytam ;)

      Usuń
    3. myślałam, własnie nad czymś takim :)

      Usuń
  3. Jeśli niczego nie zmienisz to nigdy nie dowiesz się czy warto :)
    Zmieniaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie samymi kosmetykami człowiek żyje :) Dlatego jestem jak najbardziej za zróżnicowaniem tematyki, np. chętnie poczytałabym jakieś przemyślenia, wspomnienia, lubię poznawać czyjeś plany na wakacje/urlop, oglądać mixy zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również chodzą po głowie zmiany. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzje to może i monotonna sprawa, ale jednak są potrzebne :)
    A tak poza tym to ja bardzo chętnie czytam posty o zupełnie innej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że potrzebne, po to założyłam bloga, żeby dzielić się tym, co zauważam i myślę, ale jednak z czasem staje się to nudne

      Usuń
  7. Jeśli czujesz potrzebę zmian i masz fajne pomysły to kysje, ze warto:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiany są dobre, bo urozmaicają nasze życie, sprawiają, że jest ciekawsze i bardziej ekscytujące. Są też odskocznią od codzienności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł. Pisz o tym co lubisz: filmy, muzyka, podróże, ulubione przepisy (z chęcią upichciłabym coś czego jeszcze nie jadłam) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mam kilka banalnych przepisów, chyba je wykorzystam ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)