czwartek, 12 lutego 2015

Maska kompleks 4D- Dermo Pharma

Wróciłam- Taaaaka zadowolona:) Teraz nadrabiam zaległości: maile, wiadomości, czytanie postów. Chciałam skończyć w domu książkę, ale chyba będą musiała ją gdzieś to walizki zmieścić, bo do jutra nie dam rady- wypada się wyspać, a za kilka godzin muszę wstawać i robić jedzonko, bo kolejnym razem w domu będą hmm za ok miesiąc może? 


   Maski w płatach stosuję rzadko, właściwie tylko wtedy, kiedy wpadną w moje ręce na bloggerskich spotkaniach. Tak też było i tym razem. Maskę dostałam już bardzo dawno temu, ale ze względu na jej formę, odkładałam użycie na później.

Estetica, Dermo Pharma +

Maska kompres 4D Aktywne oczyszczanie i redukcja trądziku


cena/pojemność: 7zł/maska+serum 2ml

Opis producenta:


Moja opinia:

    Saszetka składa się z dwóch części- serum i płatu nasączonego substancjami aktywnymi. Serum jest bardzo rzadkie, wodniste , ale za to szybko się wchłania. Maska jest niestety(dla mnie) zbyt duża i niewygodna, oprócz tego bardzo nawilżona i tu znowu nie jestem zachwycona, bo nie lubię uczucia tej wilgoci przez kilkanaście minut- nie wiem, dlaczego jest dla mnie bardzo niekomfortowe.
   Nałożyłam ją kiedyś(czyt. niezły humor). Po ok 20 minutach zdjęłam, domyłam lepką warstwę.
Spektakularnych efektów po jednym użyciu nie widać. To, co zaobserwowałam to gładkość skóry i odprężenie, była miękka, delikatna. Być może przy regularnym stosowaniu byłoby nieco lepiej, ale raczej nie będzie mi dane przeprowadzać kuracji z tym produktem.
  Miałyście? Jak efekty?

20 komentarzy:

  1. Nie używałam jeszcze takiego typu maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta fizelina wygląda trochę jak Leonardo Di Caprio w "Człowieku w żelaznej masce" :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię sama rozrabiać maseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hah :D ja ostatnio stosowałam też tego typu maskę... Wszystko byłoby okej... ale miałam zaczepy na uszy :D hahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też taką kiedyś miałam.;d już nie pamiętam , jaka to była- o tyle dobrze, że nie spadała, ale wwtedy miałam i uszy i włosy mokre i wszystko;d

      Usuń
  5. raczej mnie nie zachęca, rzadko kiedy stosuję maski w takiej formie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej maseczki ale ciekawie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji jeszcze używać masek w takiej formie i ciekawa jestem jakie to uczucie mieć taki wynalazek na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śmieszne są te maski takie dosłowne na twarz ;D kiedys ja miałam i wysłałam zdjęcie chłopakowi to był poważnie - przerażony hahaha

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa ta maska, marka jest nam nieznana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś jakaś maskę tej firmy i całkiem fajnie się spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja maseczki w tej formie nigdy jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)