wtorek, 17 lutego 2015

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie o masełku Lemon?

    Przeważnie nie recenzuje próbek i produktów, które wystarczają na kilka użyć, ale tym razem zrobię wyjątek. Post o masełku do ciała Lemon cosmetic service

   Przekopałam internet i ni w ząb nie znalazłam informacji o nim, tak jakby nie istniał.. A jednak... Może ktoś go kojarzy i zechce mi powiedzieć, co to za cudo?


 


 W małym plastikowym słoiczku znajduje się dość rzadkie, mocno pachnące masełko w kolorze miętowym. Zapach od razu uderza w nozdrza, taka soczysta limonka z gorzką nutą, rewelacyjny. Nie należy do tych zbitych, ciężkich maseł, jest delikatniejsze od balsamu, łatwo się rozsmarowuje i błyskawicznie wchłania.
   Przeważnie moja skóra wpija wszystko i nadal się przesusza, a w tym przypadku było inaczej, wchłonęła masełko, ale była też przyjemnie nawilżona i pachnąca. Zapach na prawdę utrzymuje się dobre 2-3h.
 
 
Ten mały słoiczek wystarczył mi na ok 4 dni przy czym używałam go 2 razy dziennie, więc jest bardzo wydajny.

Kojarzy ktoś? Może gdzieś Wam przemknęło kiedyś?

15 komentarzy:

  1. Ja mam o zapachu truskawki, cudowne jest a pachnie obłędnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. /Monika a wiesz co to wgl za masło?

      Usuń
  2. Ja mam peeling cukrowy lemon i tez nie znalazłam nic o nim w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ma zielony kolorek.. ;) Nie słyszałam o tym masełku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam nigdy wcześnie a w internecie tez się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie znam / ps. zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie słyszałam, zaskakuje mnie wydajność, oczywiście pozytywnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam tego cudeńka nigdzie. A jaka jest jego cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie wiem, własnie o to chodzui, internet jest pusty w tym temacie

      Usuń
  8. o kurcze ja nie wiem, co to ;o ale dobrze byłoby wiedzieć ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)