wtorek, 3 lutego 2015

Floslek-Krem intensywnie nawilżający

    Czemu ten czas tak szybko leci? W nocy nie mogę spać, rano wstaję nieprzytomna, niby nic nie robię, a na nic konkretnego nie ma czasu. Zabrałam się wreszcie za ' W pogoni za torebką' i mam nadzieję, że niedługo uda mi się napisać kilka słów więcej na jej temat. Jestem z siebie dumna, bo od kilku dni po 1,5-2h dziennie udaje mi się ćwiczyć ^^ Fizycznie padam, psychicznie jestem zmotywowana. Muszę kombinować, żeby mama wiedziała jedynie o kilkunastu/ kilkudziesięciu minutach, bo i tak ciągle chodzi i krzyczy, że się katuje<3 


Floslek- Dr Stopa 

Krem intensywnie nawilżający


 
cena/pojemność:11zł/100ml

Opis producenta:


Moja opinia:

   Krem znajduje się tubce i kartoniku, na którym znajdziemy informacje i działaniu i składzie.
Sam wygląd tubki ciekawy- duży napis, w którym zawarta jest grafika stopy- bardzo oryginalne.
   Krem biały, nieco rzadko o mocnym ziołowym, odświeżającym zapachu, który od razu nasuwa mi myśl- ma dezynfekować i orzeźwiać.
Dzięki swojej konsystencji dobrze się rozsmarowuje i szybko wchłania, a do tego potrzebujemy bardzo małej ilości.
   Nie mam problemów z obrzękami stóp, ale czasami wiadomo czujemy zmęczenie, zwłaszcza po długim spacerze, czy w moim przypadku intensywnych ćwiczeniach. I tu właśnie krem sprawdza się bardzo dobrze, daje przyjemnie uczucie odświeżenia, chłodzenia i odprężenia.

   Używałam go przeważnie na noc. Jedyne czego mi w nim brakuje to nawilżenie. Niestety miałam wrażenie, że przy częstym stosowaniu nieco wysuszał stopy.
Pozdrawiam, Gabi K;*

15 komentarzy:

  1. jak nie nawilża odpowiednio to nie dla mnie ja mam suche stopy strasznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, mi też głównie na nawilżaniu zależy

      Usuń
  2. Szkoda, że wysusza. Szukam raczej dobrego kremu nawilżającego.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mimo tego bardzo go lubie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie na moje stopy i tak mam je przesuszone. Szukam jakiegoś dobrego kremu do stópek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znac, jak coś dobrego znjadziesz:)

      Usuń
  5. nie lubie żadnych mazideł do stóp ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wysusza, to raczej odpada.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że u mnie nie sprawdziłby się ponieważ potrzebuję ogromnego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie ciekawy produkt, pierwszy raz widzę ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go na drogeryjnych półkach też nie widziałam, albo nie wpadł mi w oko.

      Usuń
  9. Jeżeli wysusza to nie dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)