poniedziałek, 9 lutego 2015

Eveline multiodżywcze mleczko do ciała SOS

Do czwartku posty będą wstawiane automatycznie ze względu na mój wyjazd :)
Już teraz jestem po treningu, śniadanku i staram się pozbierać wszystkie rzeczy, które udało mi się porozrzucać wszędzie ;) Oprócz tego kolejna nieprzespana noc i wyglądam, jak zombie- brawo ja :)

Eveline

MULTIODŻYWCZE MLECZKO DO CIAŁA

SKÓRA SUCHA I BARDZO SUCHA
5x KWAS HIALURONOWY, MASŁO SHEA, KOMPLEKS WITAMIN A, E, F

 
cena/pojemność: ok 14zł/350ml

Opis producenta:

  Moja opinia:

    Mleczko zamknięte w niebieskim opakowaniu z pompką, bardzo wygodne. Mleczko ma kremową konsystencję i przyjemny zapach. Łatwo się rozsmarowuje i dosyć szybko wchłania. Wadą jest jednak bardzo duża lepkość. O ile na ciele mi nie przeszkadza, o tyle zaraz po użyciu muszę myć ręce, bo bardzo się kleją.
   Do zalet na pewno zaliczam działanie. Mleczko świetnie radzi sobie z suchością skóry, a przy regularnym stosowaniu długotrwale ją nawilża. Oprócz tego jest bardzo wydajne, chociaż będzie pewnie problem z końcówką, bo opakowanie jest twarde i na dnie zostanie spora ilość preparatu.

  



Pozdrawiam, Gabi K;*

17 komentarzy:

  1. opakowanie zawsze można rozciąć :D ale zapowiada sie cąłkiem dobrze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i taki mam zamiar, ale wiesz jak to bywa z twardym plastikiem:P

      Usuń
    2. Ja praktycznie każde opakowanie rozcinam. Jestem zwolenniczką oszczędności i nie lubię wyrzuciać niedokończonych opakowań.

      Usuń
  2. Muszę spróbować, bo szczególnie w zimie "cierpię" na suchą skórę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze nawilża, szkoda, że tak się klei

      Usuń
  3. Nie przepadam za tak wielkimi butlami, ale ciekawią mnie te mleczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie lubię duże opakowania, bo są wydajne

      Usuń
  4. Jeszcze nie miałam przyjemności używać kosmetyków do pielęgnacji tej firmy , ale bardzo chętnie wypróbuję;*

    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline jest godne polecenia, mają niedrogie, a dobre kosmetyki.

      Usuń
  5. Nie miałam ale raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię firmę Eveline, ale tego mleczka nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię wszelkie nawilżające produkty Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię takich butli jeśli chodzi o kosmetyki ;< zbyt szybko mi się nudzą i sama nei wiem, co mam potem z nimi robić ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie kuszą mnie takie mleczka. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)