sobota, 7 lutego 2015

Dermaglin- maseczka do stóp

    Siedzę sobie właśnie u babci, która non stop rzuca mi hasełkami, nie wiem, śmiać się czy płakać :P W planach na dzisiaj i jutro odpoczynek i książka :)

Dermaglin
Maseczka do stóp ze skłonnością do pocenia
cena/pojemność: 5zł/40g

Opis producenta:
 
Moja opinia:

    Maseczka wystarcza na 2-3krotne użycie. Nie będę się rozpisywać nad konsystencją, zapachem i kolorem, bo są to cechy typowe dla glinek. Tak samo jest z nakładaniem i wysychaniem- w zależności od grubości warstwy. 
    Najwięcej zabawy miałam ze zmywaniem, bo przecież nie chce mi się siedzieć w ciągu dnia pół godizny w łazience i gapić się na płytki. Wpadałam na genialny pomysł przyniesienia miski do pokoju i gorącej wody w termoforze. I tak oto miałam czas na lekturę, która coraz bardziej mnie wciąga. Po ok 30 minutach zmyłam maseczkę i byłam w totalnym szoku. Miałam gładkie stopy, why? Przecież nie robiłam żadnego peelingu, nie używałam tarki wcześniej(a mogłam). To było cudowne wrażenie, więc od razu nałożyłam grubą warstwę kremu, skarpetki i posiedziałam sobie kolejne kilkanaście minut. 

    Niestety nie wiem, jak sprawdza się w przypadku pocących się stóp, ani przy otarciach i podrażnieniach, ale mam ochotę kupić ją ponownie latem i wypróbować przy innych warunkach.

Glinkowa stópka :))

30 komentarzy:

  1. Przydałaby mi się taka maseczka bo moje stopy są ostatnio strasznie popękane :/

    Pozdrawiam, MS
    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spóbuj, bo jak dla mnie lepsza niż nie jeden krem :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię glinki, ale dotychczas stosowałam je tylko na twarz. Na stopy też muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory też tylko na twarz, na stopy zwykłe maski

      Usuń
  3. Muszę ją nałożyć i spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze jej nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio sporo słyszę o produktach tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje stopy lubią się pocić, to jak jej użyje to dam Ci znać :D ale recenzja zachecająca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to próbuj i dawaj, znac, jak się spisuje:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. to jeszcze chyba normalny produkt:)

      Usuń
  8. ooooo to ja przed nałożeniem tej glinki chyba jeszcze uzyję tarki albo jakiegoś peelingu, żeby efekt był jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a żałuję, że od razu na to nie wpadłam, na pewno efekt będzie dużo lepszy ;)

      Usuń
  9. Nie miałam maseczki do stóp, ale ich maseczki do buźki bardzo lubię i służą mi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetne są, sama bardzo lubię :)

      Usuń
  10. bardzo fajna jest, wogóla ta marka ma świetne maski zarówno do twarzy jak i do stóp

    OdpowiedzUsuń
  11. oo dziś wypróbuję swoją ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tej chwili jakoś nie narzekam na stopy. ale lubię paćkać się w takim fajnym błotku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to na pewno ta maska jets dla ciebie:)

      Usuń
  13. Skusiłaś mnie, w poniedziałek lecę ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem, jak się sprawdzi :)

      Usuń
  14. Świetna sprawa dla stóp ;)) .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)