poniedziałek, 23 lutego 2015

Born to Bio- naturalny żel pod prysznic

   Wiem, że pewnie część z Was ma już dość czytania o tych żelach(zwłaszcza te, które obserwują nasze podkarpackie grono), ale i ja dorzucam swoje 3 grosze na temat tego cuda, które niestety nie jest pysznym jogurcikiem :)
  Zapraszam do poczytania, a ja wracam na dalszą część pracowni ;)

Żel pod prysznic BIO "Kwiat Pomarańczy" 
cena/pojemność: 23zł/300ml

Opis producenta:

Żyj chwilą daj się skusić przez słodki kwiat pomarańczy.

Bardzo delikatny kremowy żel pod prysznic o łagodnym działaniu i naturalnym pomarańczowym zapachu. Zawiera świeży sok z aloesu o kojącym i nawilżającym  działaniu. Mieszanka olejków eterycznych przywraca równowagę skórze i działa relaksująco. Ponadto zawiera prowitaminę A (retinol) odpowiedzialną za utrzymanie prawidłowego stanu skóry.

Naturalny i organiczny kosmetyk posiadający certyfikat Ecocert.


- w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny


*) 99,5% składników naturalnych

*) 10,2 % składników pochodzących z upraw organicznych

Moja opinia:

    Kiedy po spotkaniu przeglądałam cudowności natknęłam się na ten żel i patrząc na niego pomyślałam- o jogurcik/soczek! Żaden jogurcik i żaden soczek, a naturalny żel pod prysznic zamknięty w tej oto słodkiej buteleczce.
   Wraz z cudownym opakowaniem żel posiada równie miły zapach. Nie pomarańczy, a jej kwiatu. Jest dość rzadki i niestety w moim przypadku słabo się pieni, za to dobrze oczyszcza skórę i nie podrażnia jej.

   Ze względu na jego naturalność ma krótki termin przydatności, dlatego od razu się za niego zabrałam:) 

    Istnieje jeszcze kilka innych wersji zapachowych. Gdybyście miały na niego ochotę to na stronie EcoKrainy jest teraz w promocyjnej cenie -19zł
   Zachęcone?;>

19 komentarzy:

  1. Te opakowania są super, wyglądają jak soczki dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie rzeczywiście wygląda jak soczek albo jogurt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo pomyślałam :)
      Jednak mimo tej naturalności z niego płynącej cena mnie zniechęca, bo lubię często zmieniać żele :]

      Usuń
    2. cena nie jest najniższa, ale to przez to, że produkt jest naturalny, a poza tym nie jest to duże opakowanie i szybko można zużyć, zwłaszcza, jak się nie używa jedynie samemu:)

      Usuń
  3. łada szata graficzna, pewnie ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Same pozytywy czytam o tym żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przesłodko, będzie idealny na wiosnę i lato, lubię używać wtedy takich kwiatowych, energetyzujących żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ma czadowa butlę, już ona niesamowicie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie już samym wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jogurcik mega :-) Chętnie bym go zużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no faktycznie, buteleczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na początku zanim przeczytałam myślałam, że to jakiś napój :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie, będzie mi miło jak zostawisz ślad po sobie. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szata graficzna bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się czuje zachęcona, kurcze na początku myślałam, że to jogurt pitny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)