środa, 18 lutego 2015

Avon, Secret Fantasy Midnight

To już kolejny post o perfumach Avon, ostatnio często skupiam się na zapachach, zmieniam je, próbuję nowości. 

Avon

Secret Fantasy Midnight EDT

 
cena/pojemność: 64zł/50ml

Opis producenta:

Blask księżyca odsłoni najgłębiej skrywane tajemnice. 
Uwolnij dojrzewającą w świetle księżyca tajemniczą kompozycję nut czarnej wiśni, kwitnącej nocą orchidei i zmysłowego bursztynu. 
Oryginalna butelka z breloczkiem w kształcie księżyca i nadrukiem świecącym w ciemności.

Kategoria: drzewno - gourmand
Nuty zapachowe: czarna wiśnia, orchidea, bursztyn

 Moja opinia:

    Kogo nie urzekło to słodkie pakowanie?  Sam kartonik już jest ładny, nie wspomnę o flakoniku, który kojarzy mi się z czymś 'magicznym'. Nietypowy, bo bez nakrętki, zabezpieczony jedynie breloczkiem, bez którego nie da się obejść. Księżyc zawieszony na łańcuszku sprawia, że buteleczka jest elegancka, a dodatkowo chroni przed przypadkowymi 'psiknięciami'. Połączenie czarnej wiśni, orchidei i bursztynu jest wspaniałe. Niestety w tej pięknej historii jest jedno duże ' ale '- utrzymuje się bardzo krótko, już po kilkunastu minutach zapach słabnie, a po 2-3h nie ma po nim śladu, nad czym bardzo ubolewam.

   Mimo to muszę przyznać, że bardzo go lubię.
   Kiedy pierwszy raz poczułam ten zapach, wiedziałam, że to jeden z tych, które polubię i nie myliłam się. Słodki, a jednocześnie delikatny, nie powoduje mdłości, bardzo kuszący.

23 komentarze:

  1. Miałam takie chyba rożowe :D Ale nawet ich nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też sie nad nim zastanawiałam :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię perfumy z avonu są całkiem trwałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pamietam, że miałam wersję różową

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale lubię ich zapachy, na co dzień sa ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się buteleczka, magiczny projekt. :P Ciekawa jestem zapachu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją w szufladzie. Czeka na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazje kilka razy powąchać i całkiem ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z avonu nr 1 dla mnie to treselle i rare gold;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam różową wersję i bardzo je lubię, chociaż z trwalością jest średnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba zapach przypadłby mi do gustu bo lubię słodkie nutki. Szkoda tylko, że tak krótko utrzymuje się na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam perfumy z Avonu mimo, ich kiepskiej trwałości ;) mój ulubieniec to Pure O2 ;)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)