środa, 11 lutego 2015

Avon, Infinitize Mascara (Tusz do rzęs)

Avon

Infinitize Tusz do rzęs


 
cena/pojemność: 36zł/10ml

Opis producenta:
Tusz do rzęs który ma zapewnić wydłużenie, podkręcenie, uniesienie. Posiada trzystrefową szczoteczkę która dociera do wszystkich rzęs. Zawiera formułę z modelującymi mikrowłóknami. 


Moja opinia:

    Przyznam szczerze, że tusz zamówiłam pod wpływem chwili, akurat potrzebowałam, a ten miał słodkie opakowanie i ciekawą szczoteczkę, dlatego się skusiłam.
   Zacznijmy od wyglądu- silikonowa, podkręcona szczoteczka z ząbkami większymi i mniejszymi.
Pierwsza aplikacja była koszmarem. Myślałam, że wszystko będzie super a efekt wyszedł okropny. Nie potrafiłam się kompletnie nią posługiwać. Już miałam dać spokój, ale próbowałam dalej...

     Po długotrwałej nauce obsługiwania się szczoteczką stwierdziłam, że nie jest aż tak źle. Rzęsy są świetnie rozdzielone i podkręcone, ale brakuje mi tu pogrubienia. Chyba tego mi najbardziej brakuje. Jestem przyzwyczajona do tego, że rzęsy są jednak grube, a w tym przypadku jedynie są pięknie rozdzielone.  

Mimo tych kilku plusów sprezentuje go chyba komuś, a sama poszukam tuszu pogrubiającego :)

24 komentarze:

  1. Super ze rzęsy są rozdzielone i podkręcone , ale tez wymagam żeby były pogrubione:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego mi bardzo brakuje

      Usuń
    2. A mnie mówiąc szczerze pogrubienie do szczęścia nie jest potrzebne :)

      Usuń
  2. Nie lubię takich udziwnionych szczoteczek. Wolę klasyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie lubię je próbować:)

      Usuń
  3. Ja jakoś nie jestem przekonana do tuszy z Avonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i jak dla mnie jest do kitu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie pogrubienie rzęs jest również bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Avonu jakoś nie lubię tuszy do rzęs, ale inne kosmetyki jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przeważnie ich nie kupuje, ale ten mnie skusił

      Usuń
  7. Ja uważam, że tusz musi pogrubiać, lekko wydłużać i podkręcać. Ale pogrubienie jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. mi nie odpowiada szczoteczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczoteczka chyba nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie pogrubienie nie jest ważne, więc może by się sprawdził u mnie, ale miałam już tyle tuszy z Avonu, że chyba nie mam ochoty na kolejny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi z Avonu chyba najbardziej odpowiadają te najtańsze, najzwyklejsze:)

      Usuń
  11. Ja od maskar wymagam podkręcenia ale przede wszystkim wydłużenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ważne, ale dla mnie nie najważniejsze

      Usuń
  12. Co to za tusz, który nie pogrubia rzęs ? W zasadzie to taki codzienniak :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja teraz używam tuszu z essence i też jest jednym z tych, których trzeba się nauczyć. Ma wielką szczoteczkę. Pogrubia, podkręca, ale niestety ma skłonności do sklejania rzęs. Z Avon bardzo lubiłam tusz SuperSHOCK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie lubię te grube szczoteczki:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)