środa, 7 stycznia 2015

Ziaja liście manuka-krem na noc

Koniec nauki na ten semestr ;) Teraz tylko lenistwo. W planie nadrabianie zaległości, książki, filmy i spanie do południa <3 I jeszcze zbliża się spotkanie w Łańcucie. Wprost cudownie:)

Ziaja Liście Manuka

 Krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc

 
 cena/pojemność: ok 10zł/50ml

Opis producenta:
 
Moja opinia:

    Krem zamknięty w zielonkawej tubce z nakrętką. Wewnątrz przezroczysty krem o żelowej konsystencji i świeżym zapachu. Szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy. Świetnie nawilża skórę. 
   Do zalet na pewno zaliczam fakt, że przy regularnym stosowaniu skóra mniej się błyszczy, pojawia się mniej 'niespodzianek', a te istniejące szybciej się goją.
Czy rozjaśnia przebarwiania? Nie jestem pewna, po jakimś czasie moja skóra zawsze wraca mniej więcej 'do formy', więc nie wiem, czy to akurat zasługa tego kremu.
   Stosuję go już od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolona, więc polecam :))

   Wracam do mojego nicnierobienia :))

13 komentarzy:

  1. A u mnie jeszcze nie koniec nauki na ten semestr...
    a spotkania się nie mogę doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam serię liści manuka i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że sprawdził się u Ciebie ten krem :)
    Mnie niestety po nim wysypywało cały czas :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety u mnie nie sprawdził się. Strasznie mnie zapychał i przetłuszczał skórę. Natomiast pastę oczyszczającą bardzo polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pastę z tej serii i tonik :) Kremy też mam zamiar zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem uprzedzona do tego kremu, ponieważ mam tonik z tej serii i kompletnie się nie sprawdza jak na razie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda na to, że można mieć skuteczny krem za niewygórowaną cenę. Mam pastę z tej serii i jestem z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z moich ulubieńców. Ziaja zawładnęła moje serce Manuką

    OdpowiedzUsuń
  9. ten krem dla mnie jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jacały czas zastanawiam sie czy kupić sobie paste do twarzy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cały czas nie wiem czy go kupić. Chyba jednak się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)