czwartek, 22 stycznia 2015

Soraya podkład matujący Make Up HD

Kolejny kolejny dzień złości. Gdzie ja mieszkam, żeby przez 3 dni po 7h prądu nie było? Okey, rozumiem udoskonalenia w liniach bla bla bla. Ale bez przesady. Oprócz tego jestem wściekła na siebie z miliona powodów. Od soboty ćwiczę po 2h i czuję, że tracę czas, bo będąc w domu nie da się po prostu ograniczyć jedzenia, Ja nie wiem o co chodzi. Tu nawet samo powietrze potrafi tuczyć.... No i ten... Dzisiaj wreszcie odwiedzam byłe LO, jestem ciekawa co tam się teraz dzieje:)

Soraya Make - Up HD Self Adaptor

 Podkład matujący 01 beż


cena/pojemność: 19zł/30ml

Opis producenta:

Moja opinia: 

   Podkład, znajduje się w czarnej tubce zamykanej na 'klik'. Dostępne są 3 odcienie: 01 beż, 02 naturalny, 03 opalony. Ja posiadam najjaśniejszy z nich. Na tubce informacje na temat produktu.
   Sam podkład ma typową dla tego typu kosmetyków konsystencję. Nie jest za rzadki, dobrze się rozprowadza i nie pozostawia efektu maski. Świetnie matowi, a jednocześnie nawilża skórę i zakrywa niedoskonałości. 

   I wszystko byłoby pięknie, gdyby nie kolor. Niestety nawet najjaśniejszy kolor okazał się dla mnie za ciemny już w lecie, więc po prostu po kilku dniach przestałam go używać, bo nie chciało mi się bawić w rozjaśnianie bardzo jasnym pudrem. Gdyby nie ten fakt, na pewno byśmy się polubili.
Pozdrawiam, Gabi K:*

18 komentarzy:

  1. O ja mam śniadą karnację więc pewnie bym sie z nim polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest najjaśniejszy odcień? Więc nie dla mnie, bo bladziochem jestem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie ten odcień jest za ciemny... Także go nie używam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie ciemny. Dziwi mnie tylko fakt, że Soraya, jako firma polska, nie wie, jakie odcienie cery mają Polki. Uświadamiam - Polki mają przeważnie jasny lub bardzo jasny kolor cery. Sporadycznie zdarzają się ciemne. Więc dlaczego firma produkuje tak ciemne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dobre pytanie. Zauważyłaś, że przeważnie kupujemy zbyt ciemne podkłady? Rzadko się słyszy, że ktoś kupił za jasny. Po prostu producenci zamiast skupiać się na dopasowaniu koloru do cery ładują w kosmetyki X właściwości w 1 tubkę.

      Usuń
  5. Jeśli to jest najjaśniejszy odcień to wolę nie wiedzieć jak wygląda ten opalony. Koszmar

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest najgorsze, za ciemny odcień... Ja też nie lubię się bawić w mieszanie i rozjaśnianie z innym podkładem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przeważnie sobie odpuszczam... za długo to schodzi, a i tak przeważnie nie wymieszasz tak, jak byś chciała

      Usuń
  7. Może im się numeracja pomyliła? :)
    Bo wygląda jak pomarańcza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. numeracja może nie :) ale rzeczywiście zamiast 'beż' powinien być co najmniej napis 'solarka'

      Usuń
  8. straszny kolor pomarańcz wręcz :d

    OdpowiedzUsuń
  9. też go mam ale jest trochę ciemny więc muszę jeszcze kilka wizyt na solarium zaliczyć żeby go w pełni sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor niestety nie mój, a i podkładów tej firmy nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bylam bardzo zadowolona z tego podkladu lecz jestem zawiedziona gdyz nie pojawiaja sie juz w sklepach sa inne gorsze jakosciowo :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)