poniedziałek, 19 stycznia 2015

Pilomax - Odżywka spłukiwana do włosów zniszczonych cienkich bez objętości

Tak, wiem. Ostatnio zarzucam Was postami, ale chcę nadrobić zaległości w blogowaniu. Za tydzień nowy semestr i nie wiem, jak będzie wyglądał mój plan i czy będę mogła tak często tu zaglądać. 

Ja w tej chwili siedzę sobie w autobusie i wracam sprawdzić, czy mój domek stoi nadal tam, gdzie stał :)


    Z firmą Pilomax znam się już od dawna i produkty chętnie testuję. Czy i dzisiejsza recenzja będzie równie pozytywna?


Odżywka spłukiwana do włosów zniszczonych cienkich bez objętości 

WAX Express


  
cena/pojemność: ok 21zł/250ml
  
Opis producenta:
Moja opinia:

    Produkt zamknięty w dużej białej tubie zamykanej na klik. Na zdjęciach wyżej widać również dodatkowe zabezpieczenie co mnie bardzo cieszy, bo wiem, że jestem pierwszym użytkownikiem.
   Wewnątrz piankowa substancja o nieco smerfowym kolorze i cudownym, łagodnym zapachy, który nawet po zmyciu pozostaje na włosach.
   Żeby pokryć włosy od ok połowy długości trzeba wycisnąć sporo preparatu. Następnie wmasowuję go i w zależności od czasu zostawiam na kilka lub kilkadziesiąt minut. Przy dłuższym czasie nakrywam turbanem (zdj niżej).

   Jakie działanie zauważyłam? Włosy ładnie pachną, nie są obciążone i bardzo łatwo się rozczesują. Niestety tylko tyle. Odżywienia, nawilżenia i wygładzenia nie zaobserwowałam mimo, że stosuję ją od 2-3 miesięcy. Używam na zmianę z maską tej firmy i odżywki nadal zostało sporo.

Poniżej zdj dodatków od Pilomax


Grzebień oddałam siostrze, bo sama nigdy nie rozczesuję mokrych włosów i nie jest mi potrzebny. Turbanik natomiast uwielbiam. Jest mięciutki, nie szarpie włosów i tworzy okluzję na maskę lub odżywkę. :)

7 komentarzy:

  1. Jeszcze nic nie miałam tej firmy :)

    Kochana a Ty studiujesz w Rzeszowie? I co studiujesz jeśli można wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jej ,ale kosmetyki pilomaxsu są mi dobrze znane

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą maskę, ale też jakoś tak no średnio do niej nastawiona jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie wydaje mi się maciupeńkie, ale skoro produkt jest wydajny, to warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)