niedziela, 11 stycznia 2015

Niedziela z Yankee Candle- Fluffy Towels

  O tak, takie poranki to ja lubię :) Spanie do godziny 11 <3 Na zewnątrz nadal zimniutko, a w planie był WOŚP, zobaczymy, co z tego wyjdzie. 

 Yankee Candle- Fluffy Towels
dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>

Opis producenta:
Jest bardzo miękki i puszysty. W chwilę po zimnej kąpieli zapewnia ciepłe ukojenie, a wieczorami – sprawnie zastępujący wszystkie maskotki świata! Pachnący świeżością, chowający w sobie nuty wiatru i ciepłego słońca biały ręcznik swoim zapachem przywodzi na myśl czasy beztroskiego dzieciństwa. Opiekuje się nami troskliwie i odgania wszystkie zmartwienia. A do tego – inspiruje twórców Yankee Candle, którzy wzorując się na jego świeżości stworzyli wosk Fluffy Towels – fantastyczną kompozycję zawierającą w sobie nuty jabłka, lilii, lawendy i świeżych cytrusów.

Moja opinia:

    Bardzo świeży i przyjemny zapach.Wchodząc do pokoju czuć niedawno robione pranie. Być może ten zapach nie każdemu będzie odpowiadał. Sama na początku nie mogłam się do niego przekonać i nadal mam takie dni, kiedy palę kominek i mówię mu- NIE, ale jest w nim coś co przynosi uspokojenie i dlatego sięgam po niego najczęściej, kiedy chcę odpocząć



Gabi K:*

5 komentarzy:

  1. Lubię zapach świeżego prania. Pachnie czystością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten wosk :) Cudnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja potrzebuję czegoś co mnie naenergetyzuje, więc raczej dla mnie byłby zbyt odpoczywający :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten zapach :) W ogóle YC są moim azylem, radością i odskoczną :) Dołączam do Ciebie i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)