niedziela, 25 stycznia 2015

Niedziela z Yankee Candle- CRANBERRY ZEST


  Pochmurna niedziela, od jutra kolejny semestr, który zleci szybciutko i znowu będzie stres przed egzaminami. Ja nie wiem, kto układa plany zajęć, ale ktoś chyba zupełnie nie myśli, jak bardzo utrudnia życie. Miałam w planie szukać pracy, ale z tak rozwalonym tygodniem fizycznie jest to niemożliwa. A myślałam, że ogarnę się tak, jak rok temu :(


 Yankee Candle- CRANBERRY ZEST
 
dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>

Opis producenta:
Cranberry Zest to prawdziwie stymulujące, owocowe uderzenie! W ciemnoczerwonym, w pełni naturalnym wosku Yankee Candle znaleźć można spektrum wszystkich smaków i aromatów charakterystycznych dla przepysznej, świątecznej żurawiny. Początkowa odrobina goryczy zanika po to, by po chwili wybuchnąć prawdziwą, nasyconą, niezwykle intensywną słodyczą. Żurawinowa pokusa to kompozycja idealna na jesienne i zimowe, coraz dłuższe wieczory – ocieplająca i dodająca energii jednocześnie, kojarząca się z domowym ciepłem i szczęśliwymi chwilami spędzanymi przy świątecznym stole. Cranberry Zest to kwintesencja owocowej soczystości i pretekst do tego, żeby przyjrzeć się zimowym delicjom z trochę innej strony.


Moja opinia:


    Jeśli uwielbiacie żurawinę to ten zapach jest dla Was. Słodki, ale nieduszący, mocno owocowy. Zapach idealny na wieczór. Do tego kawusia, książka i pełen relaks. Kolejny, który polubiłam :) Nie męczy i nie doprowadza do bólu głowy mimo, iż pachnie intensywnie.

Gabi K;*

12 komentarzy:

  1. Ładny kominek! :) Niestety tego zapachu nie miałam. Fajnie, że jest nieduszący. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach żurawiny.. pewnie by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainspirowałaś mnie - idę napalić w domu zapachem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też sprawdziłby się pod względem zapachu
    P.S ładny kominek:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem pewna, czy by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię większość owoców, więc ten zapach napewno spodobałby mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię żurawinę więc myślę, że wypróbuję zwłaszcza, że miałam już kilka zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli żurawina to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)