poniedziałek, 12 stycznia 2015

Kolejny zapach od Avon-Little Pink Dress

Budzik o godzinie 6 to zło, zwłaszcza w wolny dzień;/ Zakupy, sprzątanie, pisanie i na tym mija dzień. 

Avon

 Little Pink Dress EDP


cena/pojemność: 45zł/50ml

opis producenta:

Poczuj urok młodości w klasycznej i kobiecej odsłonie dzięki `Little Pink Dress`. Ta woda perfumowana to harmonia delikatnych płatków jaśminu i bogactwa piwonii na bazie zmysłowego piżma. 

Moja opinia: 

   Na wodę skusiłam się jeszcze latem, kiedy znajoma konsultantka powiedziała, że ma do sprzedania w cenie netto. Zapach, który poznałam na papierze przypadł mi do gustu, dlatego chciałam mieć go na stałe. Jednak teraz nie uważam, że był to najlepszy pomysł, bo jak wiadomo, najlepiej sprawdzać zapachy na sobie. 
   Woda toaletowa w całkiem ładnym przezroczystym flakoniku z różowymi elementami. Bardzo prosty, a jednocześnie elegancki.
   Sam zapach na początku mi się podobał, nieco cytrusowy, świeży, delikatnie słodki. 
  I na tym koniec plusów, z czasem staje się mdły, słaby i niewyczuwalny. Utrzymuje się jedynie chwilkę, po czym staje się po prostu nudny. Po kilku użyciach miałam go już dość, zaczął mnie męczyć i odstawiłam.


   W tej chwili leży sobie w walizce i czeka na odwiedziny u mojej mamy. Może akurat dla niej będzie odpowiedni?:)

Miałyście? Co sądzicie?

8 komentarzy:

  1. ciekawa ta woda, ja miałam little black dres

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachu kompletnie nie znam, ale zapach Little Black Dress jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO NAWET nie wiedziałam, że wyszła taka wersja, muszę wąchnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama uwielbia klasyczną wersję tego zapachu, ale mi nie do końca pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. o pierwszy raz ja widzę, musze poniuchać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z avony uwielbiam incandessence! Mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie niektóre perfumy z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja siostra trafiła kilka pięknych zapachów z Avonu, ja żadnego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)