środa, 14 stycznia 2015

Błyszczymy, czyli paznokcie w srebrze

Spanie do 10, fantastycznie :) i reszta dnia w łóżku- plan idealny :) Słoneczko pięknie świeci, więc trzeba będzie je wykorzystać i wrócić do leniuchowania :)


Już nie pamiętam , kiedy ostatnio pojawił się lakierowy post. Chyba czas to nadrobić.


Sensique Fantasy Glitter 

220 Silver


cena/pojemność: ok 6zł/7ml
Moja opinia:

   Niewielka buteleczka, z drobnym pędzelkiem, którym precyzyjnie możemy pokryć płytkę paznokcia. Wysycha dosyć szybko i nie pozostawia smug. Używałam go na dwa sposoby, jako emalię i zdecydowanie w tej wersji lubię go najbardziej. Daje piękny srebrny odcień, nie odpryskuje i utrzymuje się na paznokciach ok 2-3 dni. Czasami pokrywałam nim inne kolory, aby nadać im połysku. Tu również się nieźle sprawdza, ale efekt mnie jakoś nie zachwyca.

    A teraz kilka zdjęć paznokci:



Co sądzicie?;>
Gabi K:*

14 komentarzy:

  1. ale srebro :) wykorzystała bym go jako akcent na jednym góra dwóch paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię srebro na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię sreberko na paznokciach, ale maksymalnie na dwóch paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak już to max 2, ale i tak od złota/ srebra trzymam sie z daleka :)

      Usuń
  4. Fajny lakier, ale wydaje mi się, że podobnie jak przy lakierach perłowych, trzeba mieć idealne pazurki. Taki lakier uwydatni każdą nierówność i każdy defekt płytki paznokciowej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny tylko chyba trzeba większa ilośc warstwy dać bo lekko prześwituje

    OdpowiedzUsuń
  6. mam jeden kolor z tego i go szcezrez nienawidze... xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne sreberko z Semilaca ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię złotych i srebrnych odcieni lakierów - chyba, że na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)