poniedziałek, 15 grudnia 2014

Złuszczający peeling do stóp Avon

  Ostatnie zaliczenia i koniec semestru :) Wreszcie. I 2 miesiące nicnierobienia :) Cudownie:) A dzisiaj przetrwać do 19 na zajęciach :) mhmmm . Nadchodzi nieprzespany tydzień, ale co tam ;)


Avon- Złuszczający peeling do stóp

 cena/pojemność: 12.90/75ml

Opis producenta:

  Moja opinia:
   Od jakiegoś czasu staram się robić coś ze stópkami, ale jakoś średnio mi to wychodzi. O ile balsamy/ masełka do ciała stosuję regularnie, o tyle pielęgnacja stóp kuleje;/ Ale staram się i ostatnio coś nawet wychodzi :)
   Peeling, który zamówiłam już jakiś czas temu przeleżał w kartonie pewnie z miesiąc zanim go użyłam. Przecież nigdy nie ma czasu... A to tylko 2 minuty. Jak pisze producent- nałożenie, odczekanie, wmasowanie, zmycie. Tyle. A mi się nie chciało :)
   Peeling ma gęstą konsystencję, biały z niebieskimi drobinkami. Bardzo ładny, odświeżający zapach. Po nałożeniu delikatnie zasycha, a przy masażu roluje się i bardzo dobrze domywa.



   Po użyciu stopy są zdecydowanie w lepszej kondycji, ale i tak proponuję wcześniej zetrzeć naskórek tarką dla większego efektu, a po peelingu nałożyć zmiękczający krem do stóp:)
Pozdrawiam, Gabi K:*

8 komentarzy:

  1. Ja preferuję jednak tarkę. Sklepowe peelingi do stóp to słabizna.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze go nie miałam, najwygodniej jest mi złuszczać stopy tarką.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię tego typu peelingi,choc przyznam,że zdarza mi sie o tym zapomniec

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jednak stawiam na tarki ;) u mnie dobrze się sprawdzają i nie muszę już używać peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go, ale jakoś mnie nie zachwycił:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)