czwartek, 18 grudnia 2014

Ziaja Sopot- krem pod oczy korygujący

Żebym codziennie mogła się budzić tak, jak dzisiaj byłoby cudownie:) Takie kochane pobudki<3 Tylko, żeby moje oczy nie wyglądały tak strasznie, jak dziś ;P
Więc nawiązując do mojego niewyglądania dzisiaj, przedstawiam : 

Ziaja, Sopot Rozświetlanie, Krem pod oczy korygujący

 
cena/pojemność: 8zł/15ml

Opis producenta: 

Lekki nieperfumowany krem pod oczy o specjalistycznym działaniu. Wyraźnie redukuje obrzęki oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania.
Intensywnie rozjaśnia cienie i przywraca skórze wokół oczu jednolity koloryt. Usprawnia drenaż limfatyczny oraz poprawia mikrocyrkulację w naczynkach kapilarnych. Zapobiega zatrzymywaniu wody w tkankach skóry. Przyspiesza usuwanie substancji odpowiedzialnych za powstawanie sińców pod oczami. Substancje aktywne: Haloxyl, Eyeliss.


Moja opinia:
   Krem w malutkiej tubeczce z dzióbkiem. Początkowo zapakowany w kartonik, na którym znalazły się wszystkie informacje producenta. Biały, płynny, bezzapachowy. Kropelka wystarczy, żeby posmarować okolice oczu, dzięki temu jest bardzo wydajny. Niestety wchłania się długo.
   Do plusów należy zaliczyć działanie- dobrze nawilża i koi skórę. Czy rozświetla? Nie zauważyłam, ale zdecydowanie okolice oczu wyglądają zdrowiej i mniej widoczne są cienie.
   Bardzo go polubiłam :)

8 komentarzy:

  1. Pisałam o nim kilka dni temu na moim blogu :)
    Moje odczucia są podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie sądziłam, że będzie tak fajnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kremy pod oczy z Ziaji ponieważ fajnie nawilżają skórę. Ale wciąż szukam tego idealnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli fajnie nawilża to super, pewno należy do takich kremowach zwyklaczków ale ja takie lubię!
    Zresztą firmę bardzo cenię a cena tego kremu jest niska więc warto się na niego skusić

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy mi nie wpadł w oko ten krem, ale zaczne się za nim bardziej rozglądać :) Przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jakiś kremik z Ziaji pod oczy w zapasie ;) Ale chyba nie ten ! ;) Ciekawe jak spisze się u mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że działa na cienie ;) Ciekawe jakby sobie proadził z moimi ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś może po niego sięgnę ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)