czwartek, 4 grudnia 2014

Ziaja liście manuka - tonik

Najpiękniej, najlepiej, najjj:*** Nie będę zagłębiać się w szczegóły. 

Miał pojawić się post o ostatnim spotkaniu, ale ze względu na brak czasu na napisanie kilku zdań, pojawi się on najprawdopodobniej jutro:) Dzisiaj zapraszam na recenzję toniku :)


Tonik zwężający pory na dzień / na noc 

Liście Manuka

cena/pojemność: 7zł/200ml

Opis producenta:

Tonizująco - uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco - łagodzący glukonian cynku,
- złuszczający kwas migdałowy,
- nawilżający kwas laktobionowy,
- łagodząca prowitamina B5.
Czysta i świeża skóra:
- łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu,
- działa ściągająco na rozszerzone pory skóry,
- zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym,
- wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych
oczyszczanie
skóry normalnej, tłustej i mieszanej

Tonizująco -uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

substancje czynne głęboko oczyszczające
ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
ściągająco-łagodzący glukonian cynku
złuszczający kwas migdałowy
nawilżający kwas laktobionowy
łagodząca prowitamina B5

czysta i świeża skóra
• Łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu.
• Działa ściągająco na rozszerzone pory skóry.
• Zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym.
• Wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/3603,tonik-zwezajacy-pory-na-dzien-na-noc#sthash.S846wDoD.dpuf
oczyszczanie
skóry normalnej, tłustej i mieszanej

Tonizująco -uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

substancje czynne głęboko oczyszczające
ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
ściągająco-łagodzący glukonian cynku
złuszczający kwas migdałowy
nawilżający kwas laktobionowy
łagodząca prowitamina B5

czysta i świeża skóra
• Łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu.
• Działa ściągająco na rozszerzone pory skóry.
• Zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym.
• Wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/3603,tonik-zwezajacy-pory-na-dzien-na-noc#sthash.S846wDoD.dpuf
oczyszczanie
skóry normalnej, tłustej i mieszanej

Tonizująco -uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

substancje czynne głęboko oczyszczające
ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
ściągająco-łagodzący glukonian cynku
złuszczający kwas migdałowy
nawilżający kwas laktobionowy
łagodząca prowitamina B5

czysta i świeża skóra
• Łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu.
• Działa ściągająco na rozszerzone pory skóry.
• Zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym.
• Wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/3603,tonik-zwezajacy-pory-na-dzien-na-noc#sthash.S846wDoD.dpuf
 

Moja opinia:

   Tonik kupiłam w zestawie promocyjnym razem z kremem, więc cena była zupełnie inna niż podana wyżej. 
Potrzebowałam głównie kremu, ale stwierdziłam, że przecież tonik zaraz też się kończy i nie żałuję.
Zielonkawa plastikowa butetelczka z atomizerem. Dzięki temu, że jest przezroczysta, widać, ile płyny jeszcze zostało. A powiem szczerze wydajny to on jest! Chyba dzięki atomizerowi. Można go używać na dwa sposoby- spryskiwać twarz lub drugi, który ja stosuję- spryskuję wacik i przecieram nim twarz. 
   Dlaczego ten sposób? Bo moje oczy nie zawsze tolerują takie preparaty i po prostu nie próbowałam nawet ich drażnić, a po drugie w ten sposób tonik szybciej się wchłania, a wieczorem usuwa resztki makijażu. 
   Ma bardzo przyjemny, świeży zapach i daje uczucie odprężenia. A jak działanie? Jak już wspomniałam, usuwa resztki makijażu, tonizuje, sprawia, że skóra nabiera kolorytu. Oprócz tego nie podrażnia, a po podrażnieniu innym preparatem skóry i przetarciu jej tym tonikiem, zmniejsza zaczerwienie i pieczenie:)

 
   Polecam tonik. Z resztą całą serię 'Liście manuka', bo są idealnie do tłustej, problematycznej cery.
A poza tym to Ziaja- jedna z moich ulubionych firm, do których mam zaufanie, bo żaden ich kosmetyków mnie jeszcze nie zawiódł:)

Cium, Gabi K:*
PS. post rozdaniowy już niedługo :P

9 komentarzy:

  1. bardzo lubie kosmetyki z tej serii Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten tonik. Co do innych kosmetykow z serii mam podzielone zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo a czytałam różne opinie o nim i w sumie chyba jesteś jedną zpierwszych pozytywnych :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym ten tonik wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam cerę suchą jednak kusi mnie pasta z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i jest całkiem fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zupełnie się nie sprawdził, wyskakiwało mi po nim więcej 'niespodzianek' :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)