środa, 10 grudnia 2014

TAG- czas dla siebie

Rzadko biorę udział w takich zabawach, ale nominowała mnie Asia- no to chyba nie odmówię:P



Co oglądasz lub czytasz? 



Ojj tu mogłabym wymienić milion setki pozycji:) Czytam to, co wyda mi się ciekawe. w tej chwili kończę 'Dlaczego mężczyźni kochają zołzy?'. W kolejce czeka m.in. 'W pierścieniu ognia' i 'W pogoni za torebką'. Czytam dużoooo, bo lubię :) Co oglądam? Seriale- 'Lekarze', "Perfekcyjna Pani Domu", "Pamiętniki Wampirów", teraz lecę od początku "Kuchenne rewolucje" i mam zamiar zacząć "Beauty Inspector" :) Oprócz tego filmy od czasu do czasu :)

Co masz na sobie podczas czasu dla siebie?


Dresy, koszulkę, bluzę- ulubiony luźny zestaw, najwygodniej. 
 
Jakich produktów kosmetycznych używasz podczas czasu dla siebie?

W zależności od czasu:) W tej chwili kuracja Vitapeelem, oprócz tego seria do twarzy Ziaja- Liście Manuka. Do ciała peeling Avon, żel One Line, masełko kawowe Avon<3
 

Co jesz/pijesz podczas czasu dla siebie? 

Co ja jem? Hmm ostatnio niewiele:P Od trzydziestu kilku dni bez słodyczy i nie boli już tak bardzo:P Przerzuciłam się na mieszankę studencką, chipsy bananowe, suszone morele i daktyle i fistaszki:P Ale tak- jestem czekoladoholikiem i boję się świąt:P Co jeszcze? Owoce! Co piję- wodę, coraz więcej. Herbaty głównie zielona, mięta, pokrzywa, bratek, melisa i wszelkie owocowe. Nie piję kawy- tak życie bez kawy istnieje :)

Aktualnie ulubiony lakier do paznokci?

W tej chwili brak. Kiedyś głównie czerwień lub nude. Teraz często hybrydy, więc różne kolorki:)

Aktualnie ulubiona świeczka?

Brak. Zdecydowanie wolę woski YC. Teraz króluje zapach Spiced Orange <<klik>>
 
Czy kiedykolwiek miałaś dla siebie czas "na zewnątrz"? 

No pewnie! Rolki, rowery, spacery- uwielbiam :) Preferuję w ostatnim czasie bieg na autobus w obcasach i z ciężką torbą :) A w wakacje badminton z ciocią i kuzynami- level hard :P (lotki przeważnie lądują na wszystkich możliwych dachach)
 
Czy kiedykolwiek poszłaś sama do kina?
 
Nigdy. Głupio tak :) Sama to mogę pooglądam film w moim łóżku :)
 
Ulubiony sklep on-line?

Allepaznokcie- mnóstwo ofert, promocje, świetny kontakt, szybka wysyłka, rewelacja. Myślę, że zostanę też wierną fanką Goodies.pl, bo moja miłość do wosków rośnie z każdą chwilą :) Jeśli chodzi o kontakt i dbałość o klienta to na www.odchudzaniesklep.pl się nie zawiedziecie:) Pani Kasia jest wspaniała :)
 
Coś do dodania? Co jeszcze robisz podczas swojego czasu dla siebie?

No ba! Treningi<3 Kiedyś gryzłam ściany, dywany, podłogi, wszystko co możliwe, dzisiaj to kocham! Chodakowska, Mel B, Tiffany, Jillian, Gacka etc. plus 30-dniowe wyzwania w ostatnim czasie:) Dobra, nie będę ukrywać, są dni, kiedy mówię- p** nie robię, ale zaraz mnie to gryzie, więc i tak wyciągam matę i poświęcam min 20 minut. No tak.. więc na tym mija ok 50-60 minut mojego cennego czasu. Co jeszcze? Blog<3 facebook otwarty prawie 24h/dobę i pogauchy i.. no właśnie "I" zostawię:)
 
Kogo nominuję?        

Fabryczna
Kasia
Beata
Kasia
Asia
Magda
 

7 komentarzy:

  1. mnie by się chyba nie udało wytrwać tak długo bez słodyczy, gratuluję Ci

    OdpowiedzUsuń
  2. super tag, bardzo fajne i ciekawe odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam od mojej dietetyczki, że chipsy bananowe takie kupne to są jeszcze gorsze niż chipsy ziemniaczane, więc ostrzegam :) chyba, że robisz je sama :) też nigdy nie byłam sama w kinie, w sumie dopiero jak czytałam Twoje odpowiedzi to sobie zdałam z tego sprawę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo się cieszę, że zrobiłaś ten tag :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponad 30 dni bez słodyczy? szacun!

    OdpowiedzUsuń
  6. 30 dni bez słodyczy?? o_o
    podziwiam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)