piątek, 12 grudnia 2014

Parisan Chic Avon

Najpiękniej, najlepiej, najcudowniej :*** I nawet zbliżające się zaliczenia nie zepsują mi humoru:)
Recenzje zapachów nie pojawiają się u mnie często, ale czemu nie?

Dzisiaj poznacie zapach, który wprost uwielbiam :)

Parisan Chic Avon
cena/pojemność: 76zł/50ml

Opis producenta:

Avon Parisian Chic sprawi, że teraz każda kobieta może się poczuć elegancko i zmysłowo. Śmiała kompozycja nut jeżyn, rozkwitającego nocą jaśminu i aksamitnych akordów drzewa sandałowego przeniesie twoje zmysły wprost do światowej stolicy stylu - Paryża. Woda perfumowana Avon Parisian Chic to esencja Paryskiego stylu. Kategoria szyprowo - owocowa.



Moja opinia:

    Zacznę od opakowania- już sam kartonik wygląda bardzo elegancko, a co wewnątrz? Śliczny, ozdobny flakonik. Ale to, co najważniejsze kryje się w środku- ten zapach. Cudowny, słodki, ale nie duszący, bardzo przyjemny. Nie wiem, który z wymienionych przez producenta składników jest tu najbardziej wyczuwalny, ale ich połączenie jest rewelacyjne! To, co ważne - długo utrzymuje się na skórze, pokuszę się o stwierdzenie, że cały dzień. Co prawda z czasem zapach słabnie, ale nadal można go wyczuć.
   Uwielbiam go, a przyznam szczerze, rzadko zdarza mi się tak dobrać wodę, żebym była z niej zadowolona. Używam jej od lipca/sierpnia i do tej pory mi się nie znudziła ;))
Jedyne, co mnie boli to fakt, że obiecałam siostrze oddać połowę, a ta chwila się zbliża:(

Gabi K:*

5 komentarzy:

  1. nie miałam go, z miła chęcią go zakupie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych perfum, ale jak są słodkie to napewno polubiłabym je.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zapachy z avonu, tego jeszcze nie poznałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)