niedziela, 7 grudnia 2014

Niedziela z Yankee Candle-Spiced Orange

'Gabryśka zacznij ty się wreszcie uczyć!"
- Powtarzam to sobie od piątku, ale jak się uczyć w domu? Nie było mnie cały miesiąc i przyjeżdżam się uczyć?;>  Nieogarnięcie. Wgl to jestem z siebie dumna 30-dniowe wyzwania dobiegły końca, ale nie odpuszczam! Kolejne już wydrukowane, dzisiaj trafią na szafkę i zaczynam od nowa :) Motywacja jest ^^
 

 Spiced Orange
dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>
 
 Opis producenta:
 
Wosk Spiced Orange to rozgrzewająca tarteletka – idealna na chłodne, jesienne i zimowe wieczory, otulająca ciepło nietuzinkowym aromatem, w którym sprawnie przenikają się nuty cytrusów i przypraw korzennych. Ciemny wosk uwodzi pięknym kolorem i jeszcze piękniejszym zapachem. Na pierwszym planie wyczuć można energetyczną pomarańczę, której wysoki, orzeźwiający i letni aromat przeplatany jest niskimi akordami imbiru, cynamonu i przekornych goździków. Doskonale zbilansowana propozycja od Yankee Candle to przeciwwaga dla chłodnego powietrza i smętnej pluchy – idealny poprawiacz nastroju i wierny towarzysz długich wieczorów.

 
 Moja opinia:

   Zapach cudownie świąteczny. Pomarańcza przepleciona przyprawami. Nieco słodka, a zarazem świeża nuta. Zdecydowanie najlepsza na chłodne wieczory i zły nastrój. Nie wiem, co sprawia, że zapach wydaje się tak bardzo pasować na Boże Narodzenie. Jest taki ... milutki :) Może kojarzy mi się z jakimś ciastem? Nie wiem, jeszcze tego nie rozgryzłam, ale to zdecydowanie piękny aromat :)

6 komentarzy:

  1. Myślę że polubiłabym się z tym woskiem ♥
    a z tą nauką .. ah mam to samo ! ;D W prawdzie powtarzam to sobie od poniedziałku bo mam akurat urlop, ale na studia nic nie ruszone :D ah no cóż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zapach by mi się nie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomarańcze kojarzą mi się tylko ze świętami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle czytałam o nich! Zapachy naprawdę muszą być boskie. :)

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomarańcza z przyprawami brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)