wtorek, 9 grudnia 2014

Avon Planet Spa- Oczyszczająco - ujędrniający peeling do ciała

Hmm i co ja mogę robić o tej porze? Pewnie siedzę na zdrowiu publicznym i czekam na wynik rozbrajającego zaliczenia. Swoją drogą, niektórzy to jednak dobrze w życiu kombinują i idą na łatwiznę ;) 
Ostatnio, jak widać nadrabiam postowe zaległości i ciągle zarzucam bloggera, o facebooku już nawet nie wspominam, bo tam non stop coś się pojawia:))

Avon Planet Spa

Oczyszczająco - ujędrniający peeling do ciała

cena/pojemność: 33zł/200ml
(często w promocji ok 20zł)


Opis producenta:
Moja opinia:

   Peeling w wygodnej tubce zamykanej na klik. Mimo iż opakowanie ciemne, bez problemu widać przez nie ilość produktu. Super, że tubka jest miękka. 
Sam peeling ciemnobrązowy, rzadki z drobinkami, które wydają się delikatne, ale przy potarciu zdecydowanie ostre. I ten aromat kawy... Peeling używałam ok 2 razy w tygodniu, wystarczył na ponad miesiąc może dłużej.

   W zależności od potrzeb peelingu używałam na mokra lub suchą skórę, masując a następnie spłukując pozostałości. Tak, jak wspomniałam drobinki wydawały się delikatne, ale dopiero podczas masażu można było wyczuć, że są ostre i rzeczywiście ścierają naskórek. I tu uwaga- przy delikatnej skórze polecam najpierw zwilżyć wodą lub zupełnie ominąć okolice. Zdarzyło mi się kilka razy bardzo podrażnić łokcie.;/ Oprócz tego z działania byłam bardzo zadowolona, chociaż ujędrnienia raczej nie zauważyłam.
Pozdrawiam, Gabi K;*

9 komentarzy:

  1. Z Avonu dawno nic nie zamawiałam :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te kosmetyki Planet Spa z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja Avonu unikam jak ognia :D miałam kilka produktów i żaden nie był na tyle fajny żebym miała ochote coś jeszcze zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Avooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon! uwielbiam, mam mase produktów a z linii planet spa jestem zadowolona

    http://avonkrosno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ajajaj szkoda ze Cie podraznil :( ale dla mnie i tak odpada bo nie lubie kawowych zapachow ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie nie zachęca, poza tym nie używam żadnych peelingów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)