poniedziałek, 3 listopada 2014

Ziaja krem nawilżający liście manuka

   Ja nie ogarniam... nie wiem, co się dzieje. Mam ochotę zastrzelić kilka osób. Zastanawiam się, czy psychicznie wytrzymam do czerwca, bo złośliwość pewnych osób przekracza moje granice ;/ No ile można?! 
    Teraz byle do jutra, byle do wolnego i byle do świąt, a później zobaczymy :))


Krem nawilżający balans korygująco-ściągający


  
cena/pojemność: 10zł/50ml

Opis producenta:
 


Moja opinia:
   Krem zapakowany w kartonik, na którym znajdziemy najistotniejsze informacje o produkcie. Sama tubka bardzo wygodna, odkręcana o pojemności 50ml.

   Krem ma białą konsystencję. Nie jest ona ani rzadka ani zbita- w sam raz :)  Łatwo się rozsmarowuje i nie pozostawia białego śladu na skórze. Wchłania się dość szybko i nie powoduje warzenia się i rolowania podkładów.
   Kremu używam od 2 miesięcy i jestem bardzo zadowolona z efektów. Skóra jest gładka, nawilżona, a równocześnie zmatowiona. Samego efektu oczyszczania skóry niestety nie zaobserwowałam. Już jakiś czas miałam spokój z niespodziankami. Aż do ostatniego tygodnia. W tym momencie moja twarz wygląda, jak pole minowe i nie wiem, dlaczego;/

Krem kupiłam w zestawie z tonikiem, którego recenzja również się pojawi. Posiadam tez kilka innych produktów z tej serii, więc na pewno też się na ich temat wypowiem :)
Znacie, lubicie?;>

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą serię. Skóra faktycznie po tych produktach jest wygładzona, miła w dotyku. Dzisiaj dokupiłam żel do mycia twarzy i daje radę.:d
    P.S. dziwne przypadki sie zdarzają.nie przejmuj się nimi. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z koleżanką, nie warto się przejmowac, nie nad wszystkim mamy kontrolę. ;)

      Usuń
  2. mam ochotę wypróbować tą serię u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersję na noc i jestem całkiem zadowolona, mam nadzieję, że ono będzie rosło z czasem. Ten na dzień może również wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo ostatnio słyszałam o tej serii. Muszę w końcu wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremem jakoś nie jestem z tej serii pokuszona niestety;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie ta seria, ale boję się, że będzie mnie zapychać :( Niestety moja cera jest na to bardzo podatna i zapycha ją wszystko co tylko może.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na rozdanie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)