czwartek, 27 listopada 2014

Spotkanie bloggerek 21.11.14r cz. 1

   Tydzień temu, 21.11.14r uczestniczyłam w spotkaniu podkarpackich bloggerek. Odbyło się ono w cudownym i dotąd mi nie znanym miejscu- Hola Lola :) Wystrój zachęcający do odpoczynku i napicia się pysznej kawy. Oprócz napojów Hola Lola w menu posiada m.in. sałatki, tosty  i przekąski.
 

Na początku przywitania, uśmiechy, pogaduchy. Było mi bardzo miło znowu zobaczyć znajome twarze i poznać nowe osoby. Na spotkaniu pojawiła się już chyba tradycyjnie pani Urszula Filipowicz, która, jak zwykle wywoływała uśmiechy na twarzach. Nie obyło się także od prezentów i wymianki. Świetnym pomysłem okazało się rozłożenie kosmetyków na stoliku i 'bierzcie co chcecie' :)

 
 
 

Później czas na kolejną dawkę rozmów- pomysłu na trwały związek babci Magdy nie zapomnę do końca życia :)) I oczywiście zdjęcia.
z Kasiami i Beatą
dziewczyny dopadły WiFi:)
z organizatorką


z Mariolą i Kasią

cudowna piątka- od lewej Paulina, Asia, Ewelina, ja, Asia

   Niestety nie zdążyłyśmy zrobić grupowego zdjęcia :( Mimo, że spotkanie krótkie, zabawa byłą świetna. 

10 komentarzy:

  1. Wszystkie buźki uśmiechnięte :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się chyba bawiłyście :) Mnie w tą sobotę czeka pierwsze spotkanie w życiu :) Też Rzeszów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie szkoda, że grupowego zdjęcia nie zrobiłyśmy, ale nasze i tak fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)