sobota, 15 listopada 2014

Pilomax szampon do włosów cienkich

   Sobota<3 jak ja lubię weekendy ^^ 'Co tam córuś? Znowu zrobiłaś zakup życia w SH i dzwonisz się pochwalić?- Skąd wiesz?- Bo robisz to w prawie każdą sobotę' - No i co ja na to poradzę?;> Pokoik wysprzątany, nawet PPP by się nie przyczepiła :) 
Do dzisiejszego wstępu dodam tylko, że nikogo na siłę nie będę uszczęśliwiać O:!

Szampon do codziennej pielęgnacji do włosów cienkich bez objętości WAX Daily

  
cena/pojemność: ok 21zł/250ml
Opis producenta:
SKŁADNIKI: KASZTANOWIEC, POKRZYWA, PANTENOL, KOLAGEN MORSKI
DZIAŁANIE: Szampon do codziennego mycia skóry głowy i włosów – myje delikatnie i skutecznie. Nadaje gładkość, objętość i połysk włosom, nie obciążą włosów i odżywia skórę głowy.

PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE.
NIE ZAWIERA PARABENÓW, SILIKONÓW I SLS.
BEZPIECZNY DLA WRAŻLIWEJ SKÓRY GŁOWY.
 
 
Moja opinia:

   
Szampon dostałam na spotkaniu bloggerek, które odbyło się na wakacjach. Nie od razu zabrałam się za jego testowanie ze względu na ilość innych niezdenkowanych szamponów.
   Nietypowa buteleczka z ciekawym otworem, wewnątrz rzadki płyn, którego zapach, nie wiem dlaczego, kojarzył mi się z małym dzieckiem :) Bardzo przyjemny.
   Niestety opakowanie mimo, że ładne, mało praktyczne. Już od połowy miałam problem z wydobyciem szamponu, stał do góry nogami, ale i to niewiele dawało, ciężko było 'wycisnąć go', bo butelka jest nieco zbyt sztywna. Sam preparat pienił się bardzo dobrze, oczyszczał, nie podrażniał i nie powodował łupieżu.

Chętnie sięgnęłabym po niego ponownie. Teraz w kolejce następne szampony od Pilomaxu :)

6 komentarzy:

  1. Ja też mam problem z wydobywaniem szamponu z tej butli ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też przetestowałam ten szampon i odżywkę. Naprawdę fajny ale konsystencja troszku irytuje. Ale to jedyny minusik. A zapach rewelacyjny...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiesz może gdzie można go kupić ? :)
    Nie widziałam go w żadnej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze go nigdzie nie widziałam :> ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam takiego szamponu! Kurczę, zaciekwiłaś mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem jest super. Włosów jest po nim więcej :) Odbijają ładnie od skóry. Bardzo wydajny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)