niedziela, 30 listopada 2014

Niedziela z Yankee Candle- Fruit Fusion

   Teraz, kiedy czytacie post ja pewnie człapię w sis po Dołowej w poszukiwaniu czapki być może kilku innych ubranek :) 
   Po wczorajszym spotkaniu nastrój wspaniały, a poza tym jest fantastycznie. No może z wyjątkiem zbliżającego się wielkimi krokami sezonu na 'zróbmy zaliczenie przed świętami' :) 


 Fruit Fusion
dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>
Opis producenta:

Witaminowy zastrzyk, eksplozja smaków i błyskawiczny lot, który wyrywa nas z ramion szarej rzeczywistości i zabiera w same serce egzotycznej wyspy. Wosk Fruit Fusion to owocowy remiks, w którym mieszają się wszystkie, najcudowniejsze smaki słonecznych wakacji. Fuzja soku wyciśniętego z dojrzałej pomarańczy, kilku kropel orzeźwiającej limonki i musu ze słodkich, czerwonych truskawek to kwintesencja wakacyjnych deserów i zapach, który w nawet najcięższe, najchłodniejsze, zimowe wieczory poprowadzi nas za ręką na spacer po nadmorskim, sierpniowym molo.



Moja opinia:

   Jeden z pierwszych wosków, które kupiłam. Dlaczego, bo uwielbiam owoce, a ten właśnie taki jest. Pachnie orzeźwiająco i soczyście. Nie czuć w nim nic mdłego, sama świeżość. To, co mi się jeszcze podoba, to połączenie owoców, które ze sobą współgrają. Wszystkie tworzą cudowną mieszankę, w której żaden nie wybija się i nie 'zabija' pozostałych.
   Jak dla mnie świetny zapach, który doskonale pobudza:)

6 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie miałam takich wosków, ale może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki owoc czuć najmocniej w tym wosku? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ;) moze przy najblizszej okazji zakuie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten zapach, ale trzymam go na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Również lubię owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)