czwartek, 20 listopada 2014

Best Herba Studio- maseczka

Jeszcze kilkanaście godzin i spotkanie :) Już się nie mogę doczekać, taki cudowny początek weekendu ^^
A poza tym robi się coraz dziwniej ... Ludzie mnie zaskakują, w większości pozytywnie. Kolejny dzień z uśmiechem i oby się wszystko nie posypało.  
 
 Best Herba studio maseczka do cery trądzikowej
  
cena/pojemność: ok 9zł/80g

Opis producenta:

Maseczka przeznaczona do pielęgnacji cery młodej ze skłonnością do łojotoku i trądziku. Skutecznie oczyszcza pory, usuwa nadmiar tłuszczu i zanieczyszczenia. Pobudza ukrwienie, tonuje zmiany trądzikowe i przebarwienia oraz nadaje skórze młodzieńczy wygląd i zdrowy koloryt.
Składniki aktywne: ekstrakty z łopianu, rumianku, arniki, lipy, nagietka, jeżówki purpurowej i rozmarynu, woda hamamelisowa (oczarowa), woda lawendowa, alantoina, tlenek cynku, glinka różowa, glinka biała.

Moja opinia:

   Maseczka w plastikowym pojemniczku specjalnie zabezpieczonym. Samo opakowanie przypadło mi do gustu, bardzo wygodne, nie ma problemu z wydostaniem maseczki- super! Wewnątrz brudnoróżowa maska o delikatnej, puszystej konsystencji i zapachu kremu Nivea (tego najzwyklejszego w niebieskim opakowaniu:)) Chyba dlatego ją tak bardzo lubię, kojarzy mi się z babcią, która używa jedynie tego kremu. No cóż, każdy ma swoje skojarzenia :)
   Wracając do tematu, maseczkę używałam razem z kremem i tonikiem, teraz została już tylko maseczka. Jakiś czas przeleżała, nie wiem czemu, ale wróciłam do niej. Stosuje ją raz w tygodniu. Bardzo dobrze się rozprowadza i dzięki zawartości glinek po ok 10 minutach zastyga na twarzy w postaci skorupki. Delikatnie zmienia przy tym zabarwienie- staje się jaśniejsza:) Po ok 15-20 minutach zmywam ją. 
   Efekt jest super. Gładka, nawilżona i oczyszczona skóra. Od razu wydaje się ładniejsza.
 

Jestem bardzo zadowolona z jej działania. Mam jeszcze co najmniej pół słoiczka i z pewnością wykorzystam do końca:)
 Pzdr, Gaba:*

3 komentarze:

  1. świetnie,że sie sprawdziła -może się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że się sprawdza :) jeszcze nigdzie jje nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O taka maseczka by mi się przydała do mojej cery
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)