poniedziałek, 17 listopada 2014

Apis- jedwabiste mleczko do ciała

   Czy tylko ja mam taki nieogarnięty tydzień? Nie ogarniam. Tyle, co się osłuchałam ostatnio na swój temat... Dziwne rzeczy się tu dzieją, bardzo dziwne :P Byle do jutra <3 byle do piątku i spotkania blogerek <3

 

Apis Jedwabiste mleczko do ciała z minerałami z Morza Martwego, zieloną herbatą i jaśminem

 

cena/pojemność: 20zł/200ml


Opis producenta:
 
Moja opinia: 

   Typowa tubka zamykana na klik a bardzo ładną szatą graficzną. Na opakowaniu znajdziemy wszystkie informacje o produkcie. Samo mleczko bardzo rzadkie, białe i mocno pachnące jaśminem. Właśnie ten zapach mi w nim nie pasował i konsystencja. Lejąca, rozsmarowywała się dobrze, ale wchłanianie... trwało to baaaardzo długo, więc zazwyczaj przyklejałam się do ubrań.
   Jakie efekty zauważyłam? Żadne, nie widziałam ani nawilżenia, ani odżywienia, ani wygładzenia. Ot takie sobie mazidło. Być może tak zareagowała, albo raczej nie zareagowała na nie moje skóra. Nie wiem. Jak dla mnie jeden z gorszych produktów.


Znacie tą firmę? Stosowałyście?:)

Wracam do mojego ulubionego ostatnio zajęcia- rozmów na fb z ludźmi, z którymi nie miałam kontaktu przez dobre kilka lat:)

3 komentarze:

  1. Nie miałam od nich nic do ciała, ale stosuję produkty do twarzy i je ubóstwiam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie dawał efektów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z tej marki, kocham zapach zielonej herbaty, za jaśminem za to nie przepadam, ale teraz nie mam dylematu czy kupić czy nie, bo widzę, że nie warto ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)