niedziela, 19 października 2014

Pomadka ochronna SPF 40

Nie zapeszając, jest ok :) Jak najbardziej okey :)) Niedziela pozytywna, oby tak dalej.


Dzisiejszy kosmetyk dostałam na wakacyjnych spotkaniu bloggerek i ze względu na wysoką ochronę przeciw UV od razu zaczęłam używać :)

Coloris Laura Conti Extreme SPF 40 pomadka ochronna


cena/pojemność: ok 6zł/ 3.6g

Opis producenta:


Moja opinia:
    Pomadka zapakowana w tekturkę, na odwrocie opis produktu w kilku językach. :) Typowy dla pomadek sztyft w białym kolorze. Sam w sobie nieco twardy i przy rozsmarowywaniu wyczuwalne niewielkie grudki. Co prawda nie zostają one na ustach, ale są wyczuwalne. Poza tym bardzo dobrze i równomiernie rozprowadza się. Minus jest jednak taki, że już cienka warstwa zostawia na ustach biały ślad, a przy zastosowaniu większej ilości stają się one sinawe. Dlatego tutaj polecam używam przed lustrem.
   Pomadkę mam już ponad 2 miesiące i używam od czasu do czasu i jestem bardzo zadowolona. Świetnie chroni przed słońcem, wiatrem i zimnem. Usta nie pękają i długo pozostają nawilżone. A oprócz tego jest ogromnie wydajna.
    Czasami używam jej również na noc- zostawiam grubą warstwę.
Wracam do moich hitów, z nadzieją, że do jutra mi nie przejdzie :)
Cium;*

2 komentarze:

  1. Niby fajne działanie , ale lubię mieć dobrze pomalowane usta a nie pozostawione ślady po produkcie ;) .

    OdpowiedzUsuń
  2. troszke kiepsko, ze zostawia bialy slady na ustach :/ ja uzywam z tej firmy masla karite tez z spotkania blogerek i jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)